آموزش استفاده از دوربين

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین در خصوص ارتقای دانش عکاسی چه به صورت عمومی و چه به صورت حرفه ای به سه شیوه،  خدمات آموزشی و مشاوره میدهد:

  1. 1. آموزش حضوری: کلیه عزیزانی که دوربینی را خریداری نموده اند میتوانند با حضور در یکی از دو واحد سازمان یعنی تعمیرگاه مرکزی دوربین و یا شرکت ایده آل دوربین اقدام به آموزش بکارگیری دوربین به صورت کلی نمایند. این آموزش به صورت کلی بوده و خلاصه ای از امکانات دوربین خریداری شده به همراه نکات اصلی و کلی آن به صاحب دوربین آموزش داده میشود و همچنین سوالات احتمالی صاحب دوربین نیز پاسخ داده میشود. کلاسهای آموزشی رایگان سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین نیز مکمل این بخش از خدمات میباشد که متقاضیانی که عضو سایت ایده آل دوربین باشند میتوانند با ثبت نام در این کلاسهای آموزشی از خدمات این سازمان بهره مند گردند.
  2.  
  3. 2. آموزش غیر حضوری: شرکت ایده آل دوربین با تولید ویدئوهای آموزشی و انتشار رایگان آن به صورت لوح فشرده و دانلود در سایت  اقدام به آموزش غیرحضوری برای عزیزانی نموده است که خواستار یادگیری کاربرد یک دوربین به صورت گسترده تر هستند.
  4.  
  5. 3. پاسخ به سوالات و آموزش نکات ریز در بخش نظرات سایت: کلیه سوالاتی که ممکن است در زمان استفاده از یک دوربین برای کاربری پیش بیاید را در بخش نظرات یکی از پست‌های سایت بپرسید تا کارشناسان و اساتید ما به تفصیل به آن‌ها پاسخ دهند..