منوی تعمیرگاه دوربین

تاریخچه سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین


 

تأسیس تعميرگاه مرکزي دوربين:

تعميرگاه مرکزي دوربين با هدف تعمیرات تخصصی انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری و لنز تأسیس شد و با توجه به مدیریت موفق جناب آقای قاسمی در مدت کوتاهی به بزرگترین تعمیرگاه تخصصی دوربین در خاورمیانه بدل گشت.

این مرکز  درسال 1373 ، موفق به کسب مجوز رسمي خدمات پس از فروش و پشتيباني دوربين هاي CANON گرديد. بر اساس اين مجوز که به طور مستقيم از طرف کمپاني کانن صادر گرديد، تعميرگاه مرکزي دوربين به عنوان نماينده رسمي خدمات و پشتيباني کانن در ايران معرفی شد.

روند رشد این مرکز ادامه داشت تا جایی که در مدت کوتاهی تعمیرگاه مرکزی دوربین موفق به دریافت خدمات پس از فروش رسمی کمپانی های محبوب دیگری چون نیکون ، فوجی فیلم ، سیگما، پنتاکس ، لایکا ، ریکو و مانفرتو گردید.

این مرکز در حال حاضر به عنوان تخصصی ترین و گسترده ترین مرکز تعمیرات انواع دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری است. تعمیرگاه مرکزی دوربین محبوبترین مرکز تعمیرات ایران در بین عکاسان حرفه ای می باشد.

اخذ گواهینامه های بین المللی:

پيچيدگي تکنولوژي ساخت دوربين هاي عکاسي و لنز سبب گرديده تا جهت رفع ايرادات احتمالي آن ، نياز به کسب دانش به روز و در خور پيشرفت اين تکنولوژي داشته باشيم. جهت کسب اين دانش ، کمپاني هاي بزرگ توليد کننده لنز و دوربين ، اقدام به آموزش نمايندگان رسمي خود در زمينه ی  خدمات پس از فروش در کشورهاي مختلف مي نمايند. به همين دليل ، جناب آقاي قاسمي ، (مديریت عامل شرکتهاي ايده آل دوربين ، تعميرگاه مرکزي دوربين) ، به عنوان نماينده خدمات پس از فروش رسمي برندهاي کانن ، نيکون و فوجي ، سیگما، پنتاکس ، لایکا و ...  طي سال هاي متمادي دوره هاي آموزشي مختلفي را گذرانده و از اين کمپاني ها گواهينامه هاي متعددي را دريافت نموده اند. ایشان هر ساله و به استمرار  به نیت بالا بردن سطح دانش خويش،  در دوره هاي مختلف اين کمپاني ها شرکت مي کنند و این روند تا به امروز تداوم داشته است.

 

تأسیس شرکت ایده آل دوربین:

شرکت ايده آل دوربين با هدف ساماندهي خدمات در بخش فروش دوربين هاي ديجيتال تشکيل شد و با پشتيباني تعميرگاه مرکزي دوربين ، در تاريخ دوازدهم اسفندماه سال 1386 فعاليت خود را آغاز نمود.

  • گارانتی 24 ماهه شرکت ایده آل

ارائه کارت هاي گارانتي براي دوربين هاي موجود در بازار با سرويس دهي بسيار مطلوب سبب شد اين شرکت به خوبي در بازار ايران جا باز کرده و به عنوان يک شرکت مجهز ، به روز و مکانيزه با خدمات سريع و مطلوب پذيرفته شود. مدت زمان کارت هاي گارانتي ايده آل در ابتدا يکساله بود ، که خوشبختانه با اتکا به مديريت و اطمينان به سيستم شرکت ، پس از مدت کوتاهي اين بازه تا بيست و چهار ماه افزايش يافت و همینک سهم بسیار بزرگی از گارانتی های دوربین و  لنز را در ایران داراست.

  • بیمه نامه ایده آل

با توجه به اينکه بخش اعظم خرابي ها به علت ضربه خوردگي ، آب خوردگي ، نوسان برق ، شن زدگي ، حرارت شديد و ... مي باشد که (متاسفانه اين موارد خارج از شروط گارانتي بین المللی هم هستند)، لذا جهت بر طرف نمودن اين معضل و همچنين ارائه سرويس بهتر ، اين شرکت در سال 1387 با عقد قراردادي با شرکت بيمه کار آفرين ، اقدام به تهيه و توزيع بيمه نامه هايي براي دوربين هاي موجود در بازار نمود.

در صورتی که یک دوربین / لنز  آسیب دیده به شرکت تحویل شود ، بیمه نامه آن ، علاوه بر تمامي موارد مندرج در گارانتي ، موارد خارج از گارانتي را نيز تحت خدمات بيمه خود قرار داده و پوشش مي دهد.

همانند گارانتی ایده آل دوربین، اين بيمه نامه ها نیز در در راستاي رضايت هر چه بيشتر خريداران از آذرماه سال 1392 مدت زمان تحت پوشش خود را  از 12 ماه به پانزده ماه افزایش داد و به علت دامنه وسیع پوشش این خدمات استقبال زیادی نیز از این طرح گردید.

تأییدیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

در تیرماه سال 1394  سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان طی ابلاغیه شماره 13428/93/370  کارت گارانتی و شبکه خدمات سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین رسماً مورد تأیید قرار داد. این تأییدیه برای کلیه محصولات با نشان تجاری کانن، نیکون، فوجی فیلم ، سیگما ،پنتاکس ،  لایکا و ... بوده است.

دریافت سه نشان  ISO 9001  ، ISO 10002 و ISO 10004 :

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین در راستای بهینه سازی مستمر در فرآیندهای ارائه خدمات، ارتقاء کیفیت از لحاظ مراحل تعمیر و پشتیبانی دوربین ها و سیستم های حاکم بر شرکت، همکاری و تشریک کارکنان ، موارد مندرج در سه نشان مذکور را سرلوحه وظایف خویش قرارداده و ضمن تعهد به موارد فوق و پایبندی به الزامات قانونی و مالی و عملیاتی و سایر الزامات ، اعتقاد دارد که کارکنان سازمان که به عنوان با ارزشترین سرمایه این شرکت محسوب میشوند وظیفه خود خواهند دانست که با درک کامل انتظارات مشتریان و سایر طرفهای ذینفع در جهت رسیدن به اهداف سازمانی تلاش نمایند.

این سازمان برای تحقق اهداف فوق به استفاده از سیستم های نوین مدیریتی تأکید می نماید. در راستای نیل به این خواسته ها ، آخرین ویرایش استانداردهای ISO 9001 وISO 10002 و ISO 10004 را به عنوان مدل اجرایی انتخاب نموده است و جهت رسیدن به آن تلاش می نماید. 

 

021-66720048 دفترجمهوری
021-88840065 دفتر هفت تیر
خیابان جمهوری،بعد از تقاطع شیخ هادی ساختمان آلومینیوم،طبقه11 واحد1117 تعمیرگاه مرکزی دوربین
میدان هفت تیر ابتدای خیابان بهارشیراز پلاک 189 طبقه3 واحد 6و7 شرکت ایده آل دوربین
مشاهده کلیه اخبار
نمایندگان فروش
CANON NIKON
محبوبترین دوربینها
=