معرفی گارانتی

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین ، گارانتی ایده آل دوربین را به هدف ساماندهی خدمات پس از فروش دوربینهای پرفروش صادر و منتشر نمود.

این گارانتی جهت رفع اشکالات و ایراداتی است که مربوط به خط تولید دوربین / لنز باشد.پس از تولید یک محصول، ایرادات احتمالی که مربوط به خط تولید باشد  را کمپانیهای تولید کننده دوربین و لنز به صورت فراخوان اعلام میدارند.

اما از آنجایی که تمامی دوربینها قبل از تحویل بارها و بارها تحت آزمایشات کنترل کیفیت قرار میگیرند و یک محصول کاملاً سالم و مطمئن به بازار فروش ارائه میشود، لذا به ندرت اتفاق میافتد که در این خصوص نیاز به استفاده از گارانتی باشد.

لذا علاوه بر موارد فوق سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین خدمات دیگری را نیز به این گارانتی افزوده است. این خدمات عبارتند از:

  1. 1.نصب کلیه Adjustment Software ( برنامه AF ، برنامه AE ، برنامه لنز و... )
  2. 2. رفع پیکسل سوخته به دفعات مکرر (به استثنای قرار گرفتن دوربین در مقابل لیزر)
  3. 3. سرویس حسگر (  CMOS - CCD)
  4. 4. به روز رسانی کامل دوربین و لنز

مواردی که خارج از تعهدات گارانتی می باشد:

  1. 1. ضربه خوردگی ها و شکستگی های فیزیکی
  2. 2. نفوذ اجسام خارجی به کالای گارانتی شده (آب ، شن ، ماسه ، خاک و...)
  3. 3. عدم رعایت موارد ایمنی مندرج در دفترچه راهنمای کالای گارانتی شده
  4. 4. کالاهایی که در مدت گارانتی توسط افراد غیر مجاز تعمیر و یا حتی باز شده باشند.
  5. 5. خرابی کلیه لوازم جانبی (باطری ، شارژر)
  6. 6. نوسانات الکتریکی و الکترونیکی (مانند استفاده از آدابتورهای متفرقه و نامناسب و یا اتصال به کامپیوتر و یا هر وسیله دیگر در حالیکه خود دوربین روشن باشد.)
  7. 7. خط خوردگی ، مخدوش بودن و یا مغایرت موارد ثبت شده در گارانتی با کالای گارانتی شده

برای پوشش موارد خارج از گارانتی  (به غیر از بندهای 4 و 5)  خرید کالا میتوانید با پرداخت 4درصد قیمت بدنه دوربین / لنز یک بیمه نامه از فروشگاه خریداری نمایید.