مشاوره بيمه ،گارانتي و VIP

فروش مهم تر است یا خدمات پس از فروش؟

مسئله این است...

 

در زمان خرید دوربین، علاوه بر اینکه چه دوربینی بخرم،این سوال که «دوربینم را با چه گارانتی بخرم» نیز مطرح است. عموماً به واسطه پیشرفت روز افزون شرکت ایده آل دوربین (اختصاص بیش از دو سوم گارانتی های دوربینهای تخصیص شده به دوربین و لنز در  ایران) و عدم توانایی شرکتهای متفرقه برای رقابت با این شرکت، متأسفانه برخی از شرکتهای بی تعهد اقدام به افترا گویی جهت تخریب شرکت ایده آل دوربین مینمایند.....

سخنان کذبی چون:   گارانتی ایده آل دوربین متفرقه است!

یا محصولات گارانتی ایده آل دوربین تقلبی بوده و اصل نیست! لوازم جانبی دوربینهایی که با گارانتی ایده آل دوربین فروخته میشود تقلبی است!

این اکاذیب و سخنان خلاف واقع، خریداران را سردرگم میکند و این شرکتهای بی تعهد  با ایجاد چنین فضای رقابتی ناسالمی فرصت سوء استفاده از سردرگمی خریداران را پیدا میکنند.بسیار مشاهده میشود که دوربینی توسط همین شرکتهای بی تعهد با قیمتی بسیار بسیار بالاتر از قیمت واقعی به خریدار فروخته شده است و وقتی خریدار علت این اختلاف قیمت فاحش را نسبت به گارانتی شرکت ایده آل جویا میشود بجای پاسخ منطقی مجدداً به افترا زنی بیشتر و بیشتر اقدام میکنند.....

محبوبت و اعتبار گارانتی ایده آل از یک طرف و سخنان کاملاً متناقض فروشندگان شرکتهای بی تعهد از طرف دیگر این سوال را پر رنگ تر میکند که «پس دوربینم را با چه گارانتی بخرم؟»

 پاسخ سوالات ذیل موجب تصمیم گیری درست میشود:

  1. 1) دلیل اینکه گارانتی ایده آل دوربین گارانتی اصلی است چیست؟
  2. محبوبیت و فراگیری گارانتی ایده آل دوربین بهترین دلیل اثبات اصالت این گارانتی است و تأییدیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان طبق ابلاغیه شماره 370/93/13428 مبنی بر اصالت این گارانتی نیز سند مکتوب آن است.
  3.  
  4. 2)چطور از غیر تقلبی بودن دوربین خریداری شده میتوان مطمئن شد؟  
  5. اگر این سوال را از خود آن شرکتهای غیر متعهد بپرسید هیچ سند قاطعی برای اصل بودن خود ارائه نخواهند داد و در پاسخ به دیزان فروشگاه و زیبایی ویترین آن اکتفا خواهند کرد و مجدداً به فرافکنی و افترازنی مشغول خواهند شد، اما شرکت ایده آل دوربین در این خصوص از سازمان استاندارد ایران سه نشان از معتبرترین نشانهای ایزو را دارد، شرکت ایده آل دارای ISO 9001   ، ISO 10002  و ISO 10004 میباشد این شرکت جهت اطمینان نهایی خریدار از محصول خریداری شده اقدام به پاسخگویی نفر به نفر کرده است، به این صورت که خریداران میتوانند پس از خرید دوربین خود (چه دوربینهای نو و چه دوربینهای کارکرده)  به یکی از دو شعب سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین مراجعه کنند تا مدیریت این سازمان شخصاً دوربین و لوازم جانبی آن را بوسیله دستگاه های ADJUSTMENT مورد بررسی قرارداده و اطلاعات دوربین را به صورت عینی به صاحب دوربین منتقل میکند و در مورد دوربینهای کارکرده نیز در صورتی که نیاز به آپدیت و به روز رسانی داشته باشند به صورت رایگان این عمل را انجام خواهند داد.

با توجه به موارد بالا و همچنین قیمت مناسب دوربینهایی که با گارانتی ایده آل دوربین فروخته میشود راحت ترمیتوان تصمیم گرفت.

 

ارائه مشاوره در زمان خرید دوربین و لنز ، در خصوص مفاد و ویژگیهای گارانتی و بیمه  ایده آل دوربین و همچنین مزایای VIP به دو صورت اعمال میشود.

  1. معرفی خدمات گارانتی ، بیمه و VIP در سایت
  2.  
  3. پاسخگویی به سوالات مطرح شده در خصوص خدمات پس از فروش ایده آل دوربین ، گارانتی ، بیمه و VIP در بخش نظرات در زیر پست‌های سایت tamir.ir
  4.  
  5. پاسخگویی نفر به نفر به صورت حضوری و یا تماسهای تلفنی در خصوص مشاوره و قیاس خدماتهای پس از فروش و معرفی گارانتی، بیمه و VIP