تعمیر دوربين و لنز Sigma

دوربين Sigma

برند سیگما در ایران بیشتر به دلیل داشتن لنزهای حرفه ای با کیفیتش شناخته شده است تا دوربینهای DSLR و به همین دلیل این برند سهم بالایی از لنزهای فروخته شده را در ایران داراست. لذا سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین اخذ خدمات پس از فروش این برند پر طرفدار را نیز به عهده گرفت. قطعات مورد استفاده در تعمیرات این برند مستقیماً از کمپانی SIGMA به شرکت ایده آل دوربین ارسال میگردد لذا تمامی کاملاً  قطعات اورجینال میباشد.

 

نمایندگی مجاز لنز سیگما
نمایندگی مجاز لنز و دوربین سیگما ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر محصولات عکاسی سیگما به متقاضیان است.
متقاضیان این دو سرویس – یعنی خرید محصولات سیگما و یا تعمیر دستگاه‌های Sigma - می‌توانند با حضور در نمایندگی رسمی سیگما و مراجعه به پارت مربوطه سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت دریافت نمایند.
در پارت تعمیر، خدماتی چون تعمیرات مرتبط باانواع لنز ؛ فلاش و دوربین Sigma در ایران و کلیه سرویس‌های ریز و درشت مربوط به قطعات هر یک از این دستگاه‌ها قابل دریافت است.

 

کاربران کلیه مدلهای لنز های آرت و اسپورت از کمپانی سیگما  می‌توانند با مراجعه به نمایندگی محصولات عکاسی سیگما در ایران ، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات لنز و دوربین سیگما خود را دریافت نمایند.
در این مرکز تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر دوربین  و لنز سیگما  حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به متقاضیان ارائه دهند.

 

کاربران کلیه مدلهای لنز  های عکاسی سیگما ( آرت - اسپورت و ... )  می‌توانند با مراجعه به نمایندگی لنز سیگما در ایران ، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی، تعمیر، ترمیم و تعویض قطعات دوربین خود را دریافت نمایند.
در این مرکز تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان تعمیر دوربین کانن حضور دارند تا سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را به متقاضیان ارائه دهند

 


کارشناسان نمایندگی تعمیر لنز سیگما در ایران ؛  با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری لنز  های ساخته شده توسط کمپانی سیگما ، توانایی آن را دارند تا هریک از دستگاه‌های معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

تعمیر لنز سیگما - نمایندگی لنز سیگما
ویژگی قابل توجه نمایندگی تعمیرات لنز سیگما در ایران  ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لنز سیگما  را گارانتی و ضمانت نموده است.
به دلیل جامع بودن خدمات ارائه شده در این مرکز، کاربران محصولات عکاسی سیگما در ایران  می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خویش را تنها با یک بار مراجعه به این مرکز دریافت نمایند

 

واحدهای تعمیرات لنز سیگما در ایران
نمایندگی لنز سیگما در ایران  سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات محصولات عکاسی سیگما  به مشتریان خویش مشغول است.


تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی لنز سیگما بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ Sigma انجام می پذیرد.


تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.