تعمیر لنز تامرون TAMRON

 

تعمیر لنز تامرون در تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به مدیریت عمران قاسمی – تلفن تماس از سراسر ایران 1438 ( بدون کد ) نشانی : تهران – خیابان جمهوری – بعد از سه راه جمهوری – خیابان رازی – کوچه یاسمن – پلاک 1

 

تعمیر لنز تامرون - تامرون - نمایندگی لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون در تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین یکی از برحسته ترین خدمات تعمیر لنز در این مجموعه به شمار می آید. تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی لنز تامرون در ایران ؛ تمامی خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش لنز های تامرون را ارایه نموده و یکی از با سابقه ترین مراکز ارایه خدمات دراین زمینه به شمار می آید.

نمایندگی تعمیرات و تعمیر لنز تامرون نیز در اختیار نمایندگی اصلی تامرون در ایران می باشد .

تعمیرگاه مرکزی دوربین یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خدمات و تعمیرات لنز تامرون در خاور میانه است.

این مرکز با بهره گیری از تجارب بهترین تعمیرکاران لنز ؛ که دوره های اصلی تعمیرات لنز و تعمیرات دوربین را در نمایندگی اصلی تامرون گذرانده اند ؛ بهترین سرویس ها و تعمیرات لنز تامرون را ارایه می دهد . تعمیر موتور فوکوس لنز ؛ تعمیر عدسی لنز , تنظیمات ادجاست و تنظیم دقیق لنز از جمله امور تخصصی می باشند که در تعمیرگاه مرکزی دوربین و شرکت ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی رسمی لنز تامرون و نمایندگی تعمیر لنز تامرون ؛ با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن ارایه می شوند .

همزمان با تعمیرگاه مرکزی دوربین به عنوان نمایندگی تامرون در تهران , نمایندگی تامرون در اصفهان و نمایندگی تامرون در شیراز و نمایندگی تامرون در مشهد و نمایندگی تامرون در تبریز ؛ زیر نظر شرکت ایده آل دوربین مشغول به فعالیت می باشند .

نمایندگی تعمیرات تامرون در تهران و نمایندگی تعمیرات تامرون در اصفهان و نمایندگی تعمیرات تامرون در شیراز نیز از جمله مراکز تعمیرگاهی زیر نظر نمایندگی اصلی تامرون در تهران می باشند .

در ادامه انواع لنز های تامرون قابل تعمیر در این تعمیرگاه را مورد اشاره قرار می دهیم .

تعمیر لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون Tamron 70-300 F4.5-6.3 Di RXD III

لنز تامرون Tamron 70-300 F4.5-6.3 Di RXD III یک لنز زوم تله فتو کوچک و کم حجم است که برای استفاده به همراه دوربین های میرورلس فول فریم سونی طراحی شده است . در درون بدنه این لنز از 15 المنت استفاده شده است که از جمله آنها المنت LD و کوتینگ BBAR برای کاهش حالت های روح و فلیر را می توان اشاره نمود . واحد فوکوس این دوربین به وسیله یک موتور چند مرحله ای بدون صدا هدایت می شود و حداقل فاصله فوکوس دهی آن حدود 8/0 متر بیان شده است . این لنز با وزن بدنه 545 گرم از حالت مهر و موم بدنه در برابر رطوبت و گرد و خاک برخوردار است .

تعمیر لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون Tamron 28-200mm F2.8-5.6 Di III RXD

لنز تامرون Tamron 28-200mm F2.8-5.6 Di III RXD یک لنز زوم همه کاره است که برای استفاده به همراه دوربین های فول فریم میرورلس سونی طراحی شده است . در درون بدنه کوچک و سبک این لنز از 18 المنت شامل عدسی های کروی شکل ؛ XLD و LD  می باشند. کوتینگ BBAR برای کاهش حالت روح و فلیر ؛ در این لنز استفاده شده است و حداقل فاصله فوکوس دهی 19 سانتیمتر به همراه بیشترین بزرگنمایی به میزان 0.32x با آن قابل دستیابی می باشد . موتور چند مرحله ای این لنز گروه فوکوس دهی آنرا به صورت بدون صدا به حرکت در می آورد ؛ و از این روی ؛ این لنز یک محصول عالی برای استفاده در زمان فیلمبرداری می باشد .

تعمیر لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون Tamron 70-180mm F2.8 Di III VXD

لنز تامرون Tamron 70-180mm F2.8 Di III VXD برای استفاده به همراه دوربین های فول فریم میرورلس سونی طراحی شده است و به گونه ای طراحی شده است که ساختاری کوچک و کم حجم به همراه یک وزن سبک را ارایه می نماید . قطر دهانه 67 میلیمتری این لنز شبیه به سایر لنز های تامرون در این سری است و طراحی این لنز در برگیرنده چندین عدسی اختصاصی است که کیفیت عالی تصاویر آن را به وجود می آورد . موتور فوکوس خطی به کار رفته در این لنز ؛ مکانیسم فوکوس بدون صدا و دقیق آنرا هدایت می نماید و بدنه مقاوم آن در برابر نفوذ رطوبت ؛ استفاده ازاین لنز برای محیط ها و فضاهای باز را امکان پذیر می نماید .

تعمیر لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون  Tamron 20mm F2.8 Di III OSD M1:2

 

لنز تامرون Tamron 20mm F2.8 Di III OSD M1:2 یک لنز ماکرو واید انگل است که برای استفاده به همراه دوربین های فول فریم میرورلس سونی طراحی شده است . همانگونه که از نام این لنز مشخص است حداکثر بزرگنمایی 0.5x با کمترین فاصله فوکوس دهی برابر با 11cm با استفاده از این لنز قابل دستیابی می باشد . این لنز دارای هر دو گروه از عدسی های کروی و کم تراکم است و دیافراگم 7 تیغه ای به همراه طراحی مقاوم در برابر شرایط اقلیمی از دیگر ویژگی های آن به شمار می آیند .

 

تعمیر لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون Tamron 24mm F2.8 Di III OSD M1:2

لنز تامرون Tamron 24mm F2.8 Di III OSD M1:2 یک لنز ماکرو واید انگل است که برای استفاده به همراه دوربین های فول فریم میرورلس سونی طراحی شده است . همانگونه که از نام این لنز مشخص می گردد ؛ حداکثر بزرگنمایی 0.5x در کمترین فاصله فوکوس دهی معادل با 12cm را با استفاده از این لنز می توان به دست آورد . دیافراگم 7 تیغه ای ؛ بدنه مقاوم در برابر شرایط اقلیمی ؛ و قطر دهانه 67 میلیمتر ؛ از دیگر ویژگی ها و امکانات این لنز به شمار می آیند .

تعمیر لنز تامرون

تعمیر لنز تامرون Tamron 35mm F2.8 Di III OSD M1:2

لنز تامرون Tamron 35mm F2.8 Di III OSD M1:2 یک لنز ماکرو واید انگل است که برای استفاده به همراه دوربین های فول فریم میرورلس سونی طراحی شده است . این لنز با حداقل فاصله فوکوس دهی 15cm بزرگنمایی به میزان 0.5x را ارایه می دهد . طراحی دیافراگم 7 تیغه ای ؛ بدنه مهر و موم در برابر شرایط اقلیمی و استفاده از عدسی های محدب و LD از دیگر ویژگی های این لنز به شمار آورده می شوند .