معرفی بهترین دوربین های ارزان قیمت در سال 2020

معرفی بهترین دوربین های ارزان قیمت در سال 2020

خرید یک دوربین ارزان قیمت همیشه به معنای خریدن یک دوربین کوچک و بدون کیفیت نیست . برخی از دوربین های پیشرفته در بازار محصولات عکاسی وجود دارند ؛ که با وجود برخورداری از کیفیت مناسب ؛ از قیمت گذاری قابل قبولی نیز برخوردار بوده و به کاربران اجازه می دهند تا با صرف هزینه ای نسبتا ناچیز ؛ برخی از امکانات دوربین های حرفه ای تر را در اختیار داشته باشند.

در این مطلب برخی از دوربین هایی را مورد اشاره قرار می دهیم که به عنوان بهترین دوربین های ارزان قیمت موجود در بازار ؛ برای سال 2020 شناسایی شده اند .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین نیکون D3500

دوربین نیکون D3500 یک دوربین DSLR سطح مبتدی است که به جای مدل قدیمی تر D3400 در خط تولید محصولات نیکون قرار گرفته است . این محصول ؛ یک دوربین کوچک و سبک است که با حفظ کیفیت ؛ به راحتی در درون دست قرار میگیرد و در درون بدنه آن یک سنسور 24 مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین های حرفه ای تر با دو برابر قیمت این دوربین نیز ؛ از همین سنسور استفاده می کنند. سرعت عکاسی 5 فریم بر ثانیه ؛ یک سرعت قابل قبول برای عکاسان مبتدی به شمار می آید و وجود تعداد زیادی از کنترل ها بر روی بدنه و در منو تنظیمات ؛ به معنای آن است که کاربران به راحتی تعداد زیادی از امکانات حرفه ای را با قیمتی ناچیز در اختیار خواهند داشت .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین کانن Canon EOS 250D

دوربین کانن Canon EOS 250D به هیچ عنوان ارزانترین DSLR موجود در بازار نیست اما صرف کمی هزینه بیشتر برای به دست آوردن امکانات موجود در این دوربین ؛ یک گزینه عاقلانه به شمار می اید . در درون بدنه دوربین کانن Canon EOS 250D از یک سنسور 1/24 مگاپیکسلی استفاده شده است و توانایی عکاسی با نمای زنده به همراه برخورداری از یک صفحه ال سی دی لمسی کاملا چرخان و سیستم اتوفوکوس Dual Pixel CMOS AF از جمله برترین ویژگی های این دوربین به شمار آورده می شوند . این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K بوده و توانایی اتصال با وای فای و بلوتوث از دیگر ویژگی های مثبت آن به شمار آورده می شوند .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین کانن Canon EOS 800D

در فناوری ساخت دوربین کانن Canon EOS 800D از یک سنسور 2/24 مگاپیکسلی به همراه آخرین پردازشگر کانن یعنی DIGIC 7 استفاده شده است . سیستم اتوفوکوس این دوربین از نوع 45 نقطه ای تمام کراس است و حالت اتوفوکوس Dual Pixel CMOS AF برای هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری قابل استفاده می باشد . این دوربین قادر به انجام فیلمبرداری 4K نمی باشد اما در هر صورت قابلیت اتصال با وای فای و بلوتوث برای اشتراک گذاری سریع تصاویر ؛ در آن وجود دارد .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین نیکون Nikon D5600

دوربین نیکون Nikon D5600 نسبت به سایر DSLR های موجود در این فهرست کمی گران تر است اما در هر صورت با توجه به امکاناتی که ارایه می دهد یک دوربین مقرون به صرفه به شمار می آید . سیستم اتوفوکوس 39 نقطه ای به همراه به همراه صفحه ال سی دی لمسی چرخان ؛ از جمله ویژگی های برتر در این دوربین هستند . در زمینه فیلمبرداری این دوربین قابلیت های چندان زیادی را ارایه نمی دهد اما در هر صورت می توان آنرا یک دوربین DSLR کوچک و کم حجم با طیف گسترده ای از امکانات به شمار آورد .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II

دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II با برخورداری از یک سنسور 2/26 مگاپیکسلی فول فریم و سیستم اتوفوکوس هوشمند Dual Pixel CMOS AF یکی از ارزانترین دوربین های DSLR در رده فول فریم است . سیستم اتوفوکوس 45 نقطه ای این دوربین جایگزین مدل 11 نقطه ای قدیمی تر شده است و در عین حال صفحه ال سی دی لمسی و چرخان با سرعت عکاسی 5/6 فریم بر ثانیه به همراه ویژگی های تقویت شده در طول زمان فیلمبرداری ؛ از آن یک مدل برجسته به وجود آورده است .

 

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین نیکون Nikon Z6

برای آن دسته از افرادی که تاکنون از دوربین های DSLR ساخت نیکون استفاده نموده اند و تمایل دارند تا به دنیای دوربین های میرورلس وارد شوند ؛ دوربین جدید نیکون Nikon Z6 یک گزینه ایده آل به شمار می آید . دوربین های نیکون در سری Z دارای یک مانت لنز جدید هستند اما درهر صورت نیکون با ارایه آداپتور های FTZ تلاش نموده است تا لنز های قدیمی تر ساخت این کمپانی نیز به همراه سیستم های میرورلس آن قابل استفاده باشند . این دوربین دارای حالت مهر و موم بدنه در برابر شرایط اقلیمی است ؛ بدنه ان از جنس آلیاژ منیزیم بوده و طول عمر شاتر آن برای 200 هزار شات عکس ؛ طراحی شده است .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین کانن Canon EOS RP

دوربین کانن Canon EOS RP دومین محصول میرورلس فول فریم کانن با مانت لنز RF است و با قیمت گذاری نسبتا ارزان برای آن موجب شده است تا علاقمندان به استفاده از سیستم های میرورلس فول فریم غ به راحتی امکان دستیابی به آن را داشته باشند . با استفاده از مبئل لنز های EF ؛ تمامی لنز های خانواده EF کانن به همراه Canon EOS RP قابل استفاده خواهند بود. بدنه این دوربین کوچک و کم حجم است و با وجود حجم کوچک بدنه , امکان استفاده از لنز های سنگین و حرفه ای ساخت کانن به همراه آن وجود دارد. اگر چه EOS RP پیشرفته ترین میرورلس فول فریم ساخت کانن نیست اما به هر روی یک دوربین با کیفیت و با قابلیت کاربری آسان است .

ورود به  صفحه  تعمیر دوربین کانن

 

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین سونی Sony A7

دوربین سونی Sony A7 در سال 2013 به بازار معرفی شد و در آن زمان به هیچ عنوان یک دوربین ارزان قیمت محسوب نمی شد . بعد از گذشت 7 سال ؛ این دوربین هنوز در بازار وجود دارد و آنرا یکی از ارزانترین دوربین های میرورلس فول فریم باید محسوب نمود . در مقایسه با گزینه های DSLR ، دوربین سونی a7 یک دوربین کوچک ؛ سبک و کم حجم است و انواع مختلفی از لنز  های زوم و تله فتو را به همراه آن می توان استفاده نمود. در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 24.3MP Exmor CMOS استفاده شده است و استابیلایزر داخل بدنه که برای این مدل استفاده شده ؛ اکنون در دوربین های جدید تر نیز به یک گزینه استاندارد تبدیل شده است .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین نیکون Nikon Z7

در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 45.7MP از نوع CMOS استفاده شده است که اتوفوکوس phase/contrast را با 493 نقطه فعال ارایه می دهد . این دوربین قادر به فیلمبرداری 4K UHD در 30p است و از سیستم استابیلایزر داخلی برای کاهش لرزش های دوربین برخوردار است . کمپانی نیکون در حال تولید انواع مختلفی از لنز های مخصوص برای این دوربین استاما در هر صورت دوربین نیکون Z7 به همراه یک آداپتور FTZ ارایه می شود که امکان استفاده از سایر لنز های ساخت نیکون به همراه این دوربین را ارایه می دهد .

 

ورود به  صفحه تعمیر دوربین نیکون

 

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

دوربین Sony A6000

سابقه تولید این دوربین به سال 2014 باز می گردد و پس از آن مدل های Sony A6500 و Sony A6400 نیز تولید شده اند .

یک میرورلس سطح مبتدی برای کسانی است که به تازگی قصد ورود به دنیای عکاسی با دوربین های بدون آینه را به دست آورده اند . سیستم اتوفوکوس آن 179 نقطه ای تشخیص حرکت با 25 نقطه کراس است . سرعت عکاسی متوالی آن به 16 فریم بر ثانیه به همراه اتوفوکوس می رسد و از این روی یک گزینه عالی برای عکاسی و تصویر برداری از موقعیت های بسیار پر تحرک به شمار می آید . در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 24MP APS-C به همراه ویزور OLED و صفحه ال سی دی چرخان استفاده شده است .

 

ورود به  صفحه تعمیر دوربین سونی

نظرات