نیکون از دوربین D7500 خود رونمایی کرد

نیکون از دوربین  D7500 خود رونمایی کرد

کیفیت عکس تحسین برانگیز به همراه مهارت برجسته و عملکرد این دوربین به مشتاقان این حرفه این امکان را می دهد که شور و اشتیاق خود را در عکاسی دنبال کنند

دوربین D7500 همانند D500 دوربین برجسته و محبوب نیکون مجهز به همان موتور پردازش عکس EXPEED 5 با بازده بالا و سنسور CMOS با فرمت DX-format نیکون است که باعث دستیابی به کیفیت عکس برتر با کمترین اختلال (noise) در بازه ISO 100 – 51200 با حساسیت استاندارد،     می شود. D7500 نسبت به محصول ما قبل خود (D7200) موارد ارتقا یافته ای را عرضه می کند. این دوربین دارای یک سنسور 180K-pixel RGB که دقت عملکرد های اتوماتیک مانند AF، AE و auto white balance را افزایش می دهد. مورد دیگر برتری D7500 این است که سرعت پردازش عکس بیشتر و حافظه بزرگتر را ارائه می دهد که باعث می شود سرعت زیاد در عکسبرداری تا 50 تصویر در هر بار فلاش زدن که معادل 8fps است، حفظ شود.

D7500 همراه خوبی برای مشتاقان عکاسی و فیلم برداری به شمار می آید تا بتوانند لحظات را دنبال کنند و شور و اشتیاق خود را رها کنند تا پتانسیل لازم برای تصویربرداری در هر شرایطی را خلق کنند. این دوربین تحسین برانگیز و برجسته مجهز به مانیتوری است که از نمایشگر لمسی و مکانیزم tilting بهره می گیرد. بدنه آن باریک تر و سبک تر از محصولات قبلی خود می باشد که امکان نگه داری و انتقال راحت تری را فراهم می کند. این دوربین هم چنین با SnapBridge سازگار بوده که امکان ارتباط آنی دوربین با وسایل الکترونیک هوشمند را به ما می دهد.

در زیر می توانید ویدیوی منتشر شده برای معرفی این محصول را مشاهده کنید:

ویژگی های ابتدایی

  1. موتور پردازش عکس EXPEED 5 با بازده بالا همانند D500 لذت کیفیت  بی نظیر DX را فراهم می کند
  2. نیز از همان موتور پردازش عکس EXPEED 5 با بازده بالا که در D500 به کار رفته بود بهره می گیرد. این دوربین از بازه ISO 100 – 51200 حساسیت استاندارد پشتیبانی می کند و سنسور DX-format CMOS نیکون و تعداد پیکسل موثر 20.9 میلیون و نبود هیچ گونه فیلتر نوری عکس های دقیق و منحصر به فردی را برای ما تظمین می کند که در آن اختلال حتی ذر حساسیت های بالا نیز مشاهده نمی شود.
  3. سرعت زیاد تصویربرداری حدود 50 تصویر با 8fps

موتور پردازش عکس EXPEED 5 با بازده بالا و حجم حافظه بیشتر تصویر برداری با سرعت بالا در حدود 8fps را ممکن ساخته است. تا 50 عکس فشرده سازی شده خام یا به میزان 100 عکس JPEG با هر بار فلاش زدن می تواند ذخیره شود که به ما تضمین می دهد لحضات را به صورت کامل ثبت کنیم.

  1. میزان دقت AF و AE با سازگار شدن با سنسور 180K-pixel RGB به شدت افزایش یافته است

سازگاری با همان سنسور 180K-pixel RGB که در D500 به کار رفته است، دقت در عملکرد های خودکار مانند AF، AE ، Auto white balance و Active D-Lighting افزایش یابد. هم چنین D7500 مجهز به عملگر کاهش لرزش برای عکس های ساکن و سیستم مترینگ (metering) مناسب می باشد که پشتیبانی از تصویر برداری در بسیاری از صحنه ها و مکان های مختلف را فراهم کرده است. سیستم AF در آن برای 51 نقطه در سیستم AF که از سنسور Advanced Multi-CAM 3500 II استفاده می کند، سازگار شده است. پنج نقطه فوکوس به منظور قرار دادن موضوع تصویر در فریم به کار گرفته شده است که به راحتی نامنظم ترین موضوعات را در فوکوس قرار می دهد. هم چنین عملگری به نام AF fine-tune در آن وجود دارد که تنظیم فوکوس دقیق برای هر لنز را مهیا می کند.

  1.  فیلم های با کیفیت 4K UHD (3840*2160) با تصاویر دقیق و واضح
  2. از همان 4K UHD (3840*2160) که در D500 وجود داشت پشتیبانی می کند. بشترین میزان زمان فیلم برداری با این رزولوشن نهایتا 29 دقیقه و 59 ثانیه می باشد. چیزی که در این دوربین اضافه شده است این امر می باشد که قابلیت ذخیره فیال های ویدیویی با فرمت MP4/AAC که معمولا در وسایل الکترونیک هوشمند پشتیبانی می شود، موجود است که باعث می شود به راحتی بتوانید ویدیو های خود را دستگاه های مختلفی مشاهده کنید. فیلم های Time-lapse را می توان با فرمت 4K UHD در دوربین ذخیره کرد و می توان به وسیله HDMI به یک وسیله دیگر آن را انتقال داد. به علاوه کاهش دهنده الکترونیکی لرزش، که تاثرات لرزش دوربین در دست را کاهش می دهد و Active D-Lighting می تواند در ضبط فیلم های Full-HD و HD اعمال شود.
  3. بدنه باریک تر و سبک تر کاربرد و قابلیت های بهتری را برای آن فراهم کرده است
  4. مجهز به یک مانیتور 3.2inch است که می تواند کاربردهای زیادی مانند تصویر برداری با AF و Shutter لمسی و جا به جایی آسان میان عکس ها ها و تصاویر را فراهم کند. سازگاری مکانیسم tilting به کاربران اجازه می دهد تا از زوایای بیشتری بتوانند تصویربرداری کنند. به علاوه ساختار بدنه تشکیل شده از کامپوزیت فیبر کربن با دوام باعث شده تا با کاهش وزنه بدنه تا 720 گرم سازگازی بهتزی پیدا کند. جای دست عمیق تر بر روی بدنه باریک آن باعث شده تا بهتر بتوان این دوربین را در دست گرفت.
  5. ویژگی های بیشتر
  • کنترل عکس خودکار، که توسط آن دوربین میزان رنگ، sharpness و وضوح را طبق صحنه تصویربرداری تنظیم می کند.
  • عملگر نمایش چند گانه تصاویر که به کاربر این اجازه را می دهد تا عکس ها و فریم ها را به صورت جزئی نمایش دهد و یا در حین تصویربرداری آن ها را پاک کرده و مجدد عکس بگیرد.
  • طراحی حفظ باتری که قابلیت ثبت تا 950 عکس ساکن و نهایتا 80 دقیقه فیلم برداری با یک بار شارژ را ممکن می سازد.

در زیر نمونه های عکس و فیلم ثبت شده با این دوربین را برای شما قرار داده ایم:

 

نظرات