خدمات ویژه سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین در پانزدهمین DIF

خدمات ویژه سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین در پانزدهمین DIF

در 27 تیرماه سال 1396 ، نمایشگاه بین المللی تخصصی دوربین های دیجیتال، هنر عکاسی و تصویر برداری،صوتی و تصویری و تجهیزات وابسته ، همانند سال‌های پیشین برگزار خواهد. این نمایشگاه که در سال 2017 پانزدهمین دوره خود را تجربه میکند، در دوره های قبل نشان داده است که برای عکاسان علاوه بر اینکه یک مرکز خرید مطمئن باشد ، میتواند به عنوان یک مرکز باکیفیت جهت ارتقاء سطح دانش عکاسی و آگاهی از تجهیزات نوین صنعت عکاسی و هنر عکاسی نیز به حساب آید.

سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین نیز همانند سال‌های قبل در این نمایشگاه اقدام به ارائه خدمات ویژه ای می‌نماید که به واسط این خدمات منحصر به فرد ، هر ساله ، عکاسان و هنرجویان کثیری را به غرفه خود جذب می‌نماید به طوری که در چندین سال متوالی عنوان پربیننده ترین غرفه نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

محل نمایشگاه و غرفه ایده آل دوربین دقیقاً همانی است که در سال پیشین نیز دایر بود.

خدمات منحصر به فرد سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین در پانزدهمین نمایشگاه DIF به شرح ذیل است: 

  • اعلام وضعیت شاتر
  • به روز رسانی نرم افزار
  • سرویس حسگر (CMOS & CCD)
  • مشاوره در خصوص گارانتی ، بیمه ، کارت VIP خدمات سازمان خدماتی
  • لازم به ذکر است این سازمان برای کالاهایی (دوربین ، لنز و تجهیزات وابسته عکاسی) که جهت تعمیر به نمایشگاه آورده شوند تخفیف ویژه نمایشگاه در نظر خواهد گرفت.

معرفی و رونمایی خدمات جدید سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین در DIF:

1) سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین اقدام ارائه خدمت نوینی نموده است (منحصراً در خدمت این سازمان است)

این خدمت ، دریافت دوربین و تحویل رایگان دوربین / لنز ، جهت خدمات پس از فروش آن است ، به عبارت دیگر در صورتی که دوربین یا لنز شما به هر دلیل نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش داشته باشد ، یک کارشناس از شرکت به محل شما اعزام می‌شود و پس از انجام تعمیر ، دوربین / لنز مجدداً به محل ارسال و تحویل می‌گردد.

2) رونمایی از دو سایت مرجع قیمت گذاری تجهیزات کانن و تجهیزات نیکون:

شرکت ایده آل دوربین با راه اندازی دو سایت مجزا ، بستری را فراهم آورده است که تمامی فروشگاه‌هایی که فروشنده دوربین هستند بتوانند در این سایت به روی محصولات خود قیمت گذاری کنند و بدین ترتیب محصولات خود به سرعت به مشتریان خود معرفی نمایند.

این دو سایت عبارتند از:

 

www.canon-iran.ir

 

www.nikon-iran.ir

 

نظرات