معرفی دوربین جدید کانن به نام POWER SHOT G3X

معرفی دوربین جدید کانن به نام  POWER SHOT G3X

 

اگر به دنبال یک دوربین فشرده‌ی رده بالا هستید، شرکت کانن یک محصول مناسب را برایتان در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد دوربین PowerShot G3X با وجود ابعاد بسیار کوچک‌اش، عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد.

البته این شرکت در حال حاضر درباره جزئیات این دوربین اطلاعات چندانی را ارائه نکرده است، اما از ظاهر این دوربین پیداست که دوربین عکاسی Canon PowerShot G3 X به لحاظ طراحی و ویژگی های فنی به دو مدل PowerShot G7 X و G1 X mark II نزدیک است. انتظار می رود شرکت کانن در این دوربین نیز از همان سنسور تصویر 20 مگا پیکسلی استفاده کند که در مدل G7 X بکار رفته است، و بر اساس عکسی که این شرکت ارائه کرده است، این دوربین ظاهرا مجهز به سیستم Wi-Fi همراه با قابلیت NFC یا اتصال میدان نزدیک است. تا کنون هیچ تاریخی برای عرضه این دوربین به بازار اعلام نشده است.

دوربین کامیپکت حرفه ای Canon PowerShot G3 X، که ظاهرا در حال حاضر فرآیند تولید خود را پشت سر می گذارد، مجهز به یک سنسور تصویر بزرگ از نوع یک اینچ و یک زوم لنز با زوم اپتیکال 25x و دامنه کانونی معادل 600-24 میلیمتر خواهد بود و به دلیل کوچکی بدنه این دوربین حمل و نقل آن به صورت یک دوربین همراه بسیار ساده خواهد بود. این دوربین عکاسی قادر است تصاویری با پس زمینه های محو و زیبا تولید کند، که از طریق سنسور تصویر بزرگ آن امکان پذیر می شود و دامنه کانونی بسیار بازی را از تنظیم انتهای تله فوتو میتوان برای کاربران فراهم می کرد.

شرکت کانن با بکار گرفتن جدیدترین فن آوری لنز، سنسور تصویر و پردازشگر تصویر، توانست در ماه مارس سال 2014 دوربین عکاسی پرچمدار PowerShot G1 X Mark II را عرضه کند و در ماه اکتبر همان سال دوربین کامپکت ممتاز PowerShot G7 X را روانه بازار گرداند. هر دوی این دوربین ها در بین کاربران حرفه ای از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار شدند. 

نظرات