سازمان تعمیرات تخصصی دوربین عکاسی و فیلمبرداری و لنز مفتخر به دریافت سه نشان اصلی ISO شد.

سازمان تعمیرات تخصصی دوربین عکاسی و فیلمبرداری و لنز مفتخر به دریافت سه نشان اصلی ISO شد.

شرکت ایده آل دوربین یکی از شرکت های معتبر در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی انواع دوربینها، در سال 1373 تأسیس گردیده است. مدیر عامل شرکت ایده آل دوربین تأکید بر نگرش «جلب رضایت مشتریان» ، بهینه سازی مستمر در فرآیندهای ارائه خدمات، ارتقاء کیفیت از لحاظ مراحل تعمیر و پشتیبانی دوربین ها و سیستم های حاکم بر شرکت، همکاری و شرکت کارکنان ، در خصوص موارد مندرج را سرلوحه وظایف خویش قرارداده و ضمن تعهد به موارد فوق و پایبندی به الزامات قانونی و مالی و عملیاتی و سایر الزامات ، اعتقاد دارد که کارکنان سازمان که به عنوان با ارزشترین سرمایه این شرکت محسوب میشوند وظیفه خود خواهند دانست که با درک کامل انتظارات مشتریان و سایر طرفهای ذینفع در جهت رسیدن به اهداف سازمانی تلاش نمایند.

مدیر عامل شرکت ایده آل دوربین برای رسیدن به موارد فوق به استفاده از سیستم های نوین مدیریتی تأکید می نماید. در راستای نیل به این خواسته ها ، آخرین ویرایش استانداردهای ISO 9001 و ISO 10002 و ISO 10004 را به عنوان مدل اجرایی انتخاب نموده است و جهت رسیدن به آن تلاش می نماید.

اهداف سازمانی شرکت ایده آل دوربین به شرح زیر است:

  • افزایش سطح رضایت مشتریان
  • توسعه مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری در همه کارکنان در مقابل مشتریان و همکاران داخلی و تمامی طرف های ذینفع
  • آموزش مستمر مدیران و همکاران شرکت و ارتقای سطح دانش و آگاهی های تکنیکی و کیفیتی مرتبط با فعالیتها
  • اختصاص منابع لازم جهت بررسی ، رفع و پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات در حداقل زمان ممکن
  • رسیدگی به شکایات بدون پیش داوری و به صورت منصفانه و بی طرفانه و بدون دریافت هزینه و عدم افشای اطلاعات شاکیان
  • شناسایی علل ریشه ای شکایات با هدف کاهش شکایات و اصلاح آنها و جلب رضایت مشتریان

این شرکت خود را ملزم نموده تا با نظارت و بازنگری سالانه در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و ایجاد ساختار سازمانی در مطابقت با استانداردهای منتخب شرکت ، در رابطه با توسعه پایدار، بهبود مستمر و دستیابی به اهداف تعیین شده اطمینان حاصل شود.

نظرات