برتری های بیمه نامه و گارانتی شرکت ایده آل دوربین

برتری های بیمه نامه و گارانتی شرکت ایده آل دوربین

دلایل برتری خدمات پس از فروش سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین

ایده آل دوربین

 

اهمیت خدمات پس از فروش مطلوب

استفاده از دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری به دلیل گسترش ارتباطات جمعی افزایش قابل توجهی نموده است لذا به تبع آن نیاز به خدمات پس از فروش نیز بیش از پیش احساس میشود تا جایی که استفاده از یک کالای عکاسی با «خدمات پس از فروش مطلوب» به یک اصل مهم در زمان خرید و استفاده از آن بدل گشته است.

شرکت ایده آل دوربین به عنوان بزرگترین حمایت کننده و ارائه دهنده خدمات پس از فروش دوربین های عکاسی ، لنز و دوربینهای فیلمبرداری با استفاده از به روزترین تجهیزات و زبده ترین تعمیرکاران ، درصدد خدمات رسانی بهتر و سریعتر است.

در راستای همین هدف بیمه نامه و گارانتی این شرکت نیز دارای امتیازات و مزایایی تعیین گردیده است که در ادامه به آنها پرداخته ایم ... 

1) گارانتی ایده آل دوربین

  • گارانتی اصلی طی تأییدیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان.
  • شرکت ایده آل دوربین با گارانتی 24 ماهه تنها شرکتی است بیشترین مدت گارانتی را برای کالاهای خود قائل است.
  • تعمیرگاه مرکزی دوربین با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تعمیرات اختصاصی دوربین و لنز و مجرب ترین تعمیرکاران ، بزرگترین حامی این گارانتی محسوب میشود. همچنین وجود دستگاه های به روز ، مجهز و بسیار کارآمد جهت تعمیر و تنظیم انواع کالاهای عکاسی ، موجب گردیده که این مرکز به بزرگترین و مجهزترین مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش دوربین و لنز در خاورمیانه شناخته شود.  
  • ارتباط تنگانگ شرکت ایده آل دوربین و تعمیرگاه مرکزی با شرکتهای سازنده برندهای معروفی نیکون ، فوجی و... موجب دسترسی این مراکز به قطعات اصل و با کیفیت گشته است که نتیجه آن «ضمانت سه ماهه مورد تعمیر شده» حتی برای دوربینهای بدون گارانتی می باشد.
  • استفاده از مفاد شفاف در نگارش گارانتی و دوری از بیان  موارد ابهام انگیزی همچون «استفاده تجاری از کالا گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می کند» معرف قطعیت در روند کار و خدمات رسانی می باشد.

2) بیمه نامه ایده آل دوربین:

  • اختیاری بودن بیمه نامه مهمترین اصل در جهت تکریم ارباب رجوع است چرا که به خریدار حق انتخاب داده میشود که میان مبلغ پرداختی و میزان ریسک پذیری استفاده از کالا مدیریت نماید.
  • بیمه نامه 15 ماهه شرکت ایده آل دوربین بیشترین مدت بیمه در میان  شرکتهای به رسمیت شناخته شده می باشد.
  • حق بیمه 4 درصدی به عنوان کمترین میزان حق بیمه در میان شرکتهای مشابه است.
  • استفاده از مفاد شفاف در نگارش گارانتی و دوری از بیان  موارد ابهام انگیزی همچون «در صورتی که کارشناس خسارت را عمدی تلقی کند بیمه از درجه اعتبار ساقط خواهد گشت» معرف قطعیت در روند کار و خدمات رسانی می باشد.
  •  

چشم انداز و اهداف

اهداف سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین را میتوان چنین برشمرد:

·         - افزایش سطح رضایت مشتریان

·         - توسعه مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری در همه کارکنان در مقابل مشتریان و همکاران داخلی و تمامی طرف های ذینفع

·         - آموزش مستمر مدیران و همکاران شرکت و ارتقای سطح دانش و آگاهی های تکنیکی و کیفیتی مرتبط با فعالیتها

·         - اختصاص منابع لازم جهت بررسی ، رفع و پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات در حداقل زمان ممکن

·         - رسیدگی به شکایات بدون پیش داوری و به صورت منصفانه و بی طرفانه و بدون دریافت هزینه و عدم افشای اطلاعات شاکیان

·         - شناسایی علل ریشه ای شکایات با هدف کاهش شکایات و اصلاح آنها و جلب رضایت مشتریان

نظرات