نکاتی در باب عکاسی از مدل های حرفه ای در عکاسی تبلیغاتی
![نکاتی در باب عکاسی از مدل های حرفه ای در عکاسی تبلیغاتی](/img/posts/p_rZrZOyi.jpg)
در این مطلب نکات حرفه ای مورد نیاز در رابطه با عکاسی از مدل های تبلیغاتی را رایه می دهیم . رعایت این نکات در زمان کار با مدل ها به شما کمک می کند تا به میزان بیشتری از خلاقیت های ذهنی خود در زمان عکاسی بهره برداری نمایید.
1 - عکاسی از مدل های حرفه ای باید ماهیتی مقتدرانه داشته باشد، بنابراین شما باید در هدایت مدل یا مدل ها با اعتماد به نفس عمل کنید و به کار خود مطمئن باشید.
2 - قبل از شروع عکاسی از مدل های تبلیغاتی و حرفه ای یک فهرست از عکس هایی که باید گرفته شود تهیه کنید و در ذهن خود تکنیک و ترکیب بندی مربوط به هر یک را تمرین کنید.
3 - عکاسی از یک مدل حرفه ای تماما درباره لباس و زیبایی است، بنابراین تمام المان های صحنه و مدل را برای انعکاس این موضوع به کار ببرید.
4 - اگر تمرکز عکاسی مد بر لباس است، از آرایش صورت و مو برای جلوه دادن به لباس استفاده کنید، همین طور برعکس.
5 – در هنگام عکاسی از یک مدل تبلیغاتی و برای تبلیغ لباس یا پوشاکی خاص اگر ایجاد جلوه ای تحریک کننده و فریبنده مد نظر شماست، آرایش تیره و سنگین و مدل موی کار شده شما را به مقصود می رساند
6 - برای بیان معصومیت و حس طبیعی بودن از رنگ های کنترل شده، آرایش ملایم و موهای طبیعی و باز استفاده کنید
7 - چهره های غیر معمول محلی به کار جذابیت و شخصیت می بخشد، در حالی که مدل های مونث با چشم های درشت بادامی، لب های کلفت، چانه کوچک و چهره متقارن بیشتر تجاری تلقی می شوند.
8 - تسلط یافتن در بحث ژست در عکاسی مدلینگ ممکن است پیچیده باشد، با این حال می توانید به مجلات مد مراجعه کنید تا هم کمی از آنها الهام بگیرید و هم دستتان بیاید که در حال حاضر چه ژست هایی مد است .
9- استفاده از ژست های شکسته یا ژست هایی که بدن در آنها زاویه دار است، هم عکس را جذاب تر و به روزتر می کند و هم بدن را کشیده تر نشان می دهد.
10 - استودیو مکان ایده آلی برای عکاسی از یک مدل حرفه ای است، زیرا عکاس می تواند به سادگی نور را تنظیم کرده و شرایط را تثبیت نماید.