نکاتی در باب عکاسی از مدل های حرفه ای در عکاسی تبلیغاتی

نکاتی در باب عکاسی از مدل های حرفه ای در عکاسی تبلیغاتی

در این مطلب نکات حرفه ای مورد نیاز در رابطه با عکاسی از مدل های تبلیغاتی را رایه می دهیم . رعایت این نکات در زمان کار با مدل ها به شما کمک می کند تا به میزان بیشتری از خلاقیت های ذهنی خود در زمان عکاسی بهره برداری نمایید.

1 - عکاسی از مدل های حرفه ای  باید ماهیتی مقتدرانه داشته باشد، بنابراین شما باید در هدایت مدل یا مدل ها با اعتماد به نفس عمل کنید و به کار خود مطمئن باشید.

2 - قبل از شروع عکاسی از مدل های تبلیغاتی و حرفه ای  یک فهرست از عکس هایی که باید گرفته شود تهیه کنید و در ذهن خود تکنیک و ترکیب بندی مربوط به هر یک را تمرین کنید.

 

3 - عکاسی از یک مدل حرفه ای  تماما درباره لباس و زیبایی است، بنابراین تمام المان های صحنه و مدل را برای انعکاس این موضوع به کار ببرید.

4 - اگر تمرکز عکاسی مد بر لباس است، از آرایش صورت و مو برای جلوه دادن به لباس استفاده کنید، همین طور برعکس.

5 – در هنگام عکاسی از یک مدل تبلیغاتی و برای تبلیغ لباس یا پوشاکی خاص اگر ایجاد جلوه ای تحریک کننده و فریبنده مد نظر شماست، آرایش تیره و سنگین و مدل موی کار شده شما را به مقصود می رساند

6 - برای بیان معصومیت و حس طبیعی بودن از رنگ های کنترل شده، آرایش ملایم و موهای طبیعی و باز استفاده کنید

 

7 - چهره های غیر معمول محلی به کار جذابیت و شخصیت می بخشد، در حالی که مدل های مونث با چشم های درشت بادامی، لب های کلفت، چانه کوچک و چهره متقارن بیشتر تجاری تلقی می شوند.

 

8 - تسلط یافتن در بحث ژست در عکاسی مدلینگ ممکن است پیچیده باشد، با این حال می توانید به مجلات مد  مراجعه کنید تا هم کمی از آنها الهام بگیرید و هم دستتان بیاید که در حال حاضر چه ژست هایی مد است .

9- استفاده از ژست های شکسته یا ژست هایی که بدن در آنها زاویه دار است، هم عکس را جذاب تر و به روزتر می کند و هم بدن را کشیده تر نشان می دهد.

 

10 - استودیو مکان ایده آلی برای عکاسی از یک مدل حرفه ای  است، زیرا عکاس می تواند به سادگی نور را تنظیم کرده و شرایط را تثبیت نماید.

نظرات