بهترین دوربین سونی 2022

بهترین دوربین سونی 2022


زمانی که دوربینی را با لنز قابل تعویض خریداری می‌کنید، لازم است بدانید برندی را که انتخاب می‌کنید نشان دهنده این است که از کدام لنز ها و لوازم جانبی عکاسی استفاده می‌کنید. برند های نیکون و کانن نیز تجهیزات عکاسی شناخته شده ای دارند اما خب سونی را نیز جزو گزینه های خود قرار دهید.


محصولات E-mount   این شرکت وسیع‌ترین مجموعه لنزها و همچنین فوکوس خودکار نسل بعدی را با پشتیبانی از تشخیص و ردیابی سوژه ارائه می‌کند. سونی نزدیک به دو دهه است که پس از خرید کسب و کار دوربین کونیکا مینولتا در سال 2006، دوربین‌هایی با لنز قابل تعویض تولید می‌کند و اولین دوربینی بود که در اواخر سال 2013 با بدنه بدون آینه فول فریم به بازار عرضه شد.


تمامی دوربین های عکاسی بروز کمپانی سونی و لنز های مرتبط با آن در ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنزهای سونی پذیرش و توسط تیم تعمیرات این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز قطعات آسیب دیده تعمیر و یا با قطعه اورجینال تعویض می‌شود. تعمیر دوربین عکاسی سونی یکی از حساس ترین فرایند ها در این زمینه است پس لطفا در تحویل دوربین خود به سازمان های تعمیراتی یا تعمیرکار دقت کنید.


دوربین های عکاسی سونی که قابلیت تعویض لنز ها را دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند. سری سونی a6000 که با اندازه سنسور APS-C سازگار است و دوربین را با قیمت مناسبی به کاربر ارائه می دهد. دوم دوربین های ولاگری سری ZV هستند که طوری تنظیم شده اند تا افراد غیرحرفه ای بتوانند با آن نتایج خوبی کسب کنند. در همین حال دسته سوم مربوط به حرفه ای ها است که با سطح مهارت بیشتر می‌توانند گزینه هایی مانند a1، a7 یا a9 را انتخاب کنند. در آخر به سازندگان فیلم و سریال می‌رسیم که باید در پی دوربین های سری FX سونی باشند.


همه مدل‌های لنز قابل تعویض کنونی این شرکت از یک پایه E استفاده می‌کنند، به این معنی که می‌توانید لنزها را بین سبک‌های مختلف بدنه دوربین به اشتراک بگذارید. فلاش ها همچنین با برخی از مدل های لنز ثابت سازگار هستند. و دوربین‌های سونی همگی از یک برنامه Imaging Edge برای تلفن‌های هوشمند برای اندروید استفاده می‌کنند، بنابراین نیازی به بارگذاری برنامه‌های مختلف روی گوشی خود نخواهید داشت.


اگر قصد خرید یک دوربین عکاسی سونی یا تجهیزات مربوط به برند سونی از جمله مهم ترین آن یعنی لنز را دارید ، به دلیل حق انتخاب گسترده دوربین و لنزهای عکاسی سونی این برند با سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین همراه باشید.

 

 

سونی a6400

سونی a6400 دوربینی پر مصرف و پرطرفدار که هم مصرف کنندگان از آن به خوبی استفاده می‌کنند و هم علاقه مندان از آن لذت می‌برند. این دوربین عکس های خانوادگی را با کیفیت تصویر بالا و سرعت زیاد به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

ویژگی های دوربین عکاسی سونی a6400

  • طراحی فشرده

  • سنسور تصویر 24 مگاپیکسلی   APS-C    

  • فوکوس خودکار سریع و دقیق

  • درایو پیوسته 11 فریم بر ثانیه

  • EVF  بزرگ و تیز.

  • ال سی دی سلفی.

  • فلش توکار و کفشک.

  • ویدیوی 4K  بدون محدودیت ضبط

 

تعمیر دوربین سونی شامل موارد زیادی از جمله ال سی دی است که بسیار مهم بوده. تکنسین های حرفه ای سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین توانایی تعمیر تمامی قطعات دوربین عکاسی سونی را دارند.


چرا دوربین عکاسی سونی Sony a6400این دوربین بهترین دوربینی است که برای استارت سریع تایین شده و کاربران حرفه ای میتوانند بسیار بیشتر از کاربر خود دوربین از آن استفاده کنند. بدنه این دوربین از قطعات آلیاژ با کیفیت منیزیم استفاده می‌کند. فوکوس خودکار آن بسیار هماهنگ با سوژه های متحرک مانند افراد ، حیوانات و دیگر موارد مانند این ها است. تا 11 فریم بر ثانیه فیلم می‌گیرد و کیفیت آن تا 4K30 قابل تغییر است.


دوربین عکاسی سونی آلفا 6400 برای چه کسانی خوب است؟ دوربین Sony a6400 عملکردی فوق العاده از همه جوانب دارد و به مخاطبان زیادی پیشنهاد می‌شود. کاربران جوانی که مدت ها با دوربین هوشمند خود مشغول عکاسی بوده اند با تغییر موضع خود و روی آوردن به این دوربین عکاسی می‌توانند از کیفیت لنز و سرعت و قابلیت های مختلف آن بسیار لذت ببرند. عکاسان حرفه ای نیز باید از تنظیمات دستی آن نهایت استفاده را ببرند. اگر نقطه ضعفی در دوربین وجود داشته باشد آن هم این است که سنسور آن تثبیت نشده و میکروفون درون دوربین ضعیف است. پیشنهاد ما برای ولاگری ZV-E10 و برای فیلم برداری A7 IV است.

تمامی این مطالب توسط تیم IT سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنز عکاسی سونی جمع آوری شده است.

 

بهترین دوربین عکاسی سونی برای بلاگر ها و وبلاگ نویسان مبتدی

 
 

 

SONY ZV-E10

دوربین سونی ZV-E10 با میکروفون تقریبا با کیفیت و پشتیبانی از لنزهای قابل تعویض برای بسیاری از ولاگر ها جذاب و پرطرفدار است، اما باتری و رابط لمسی ضعیف مانع پیشرفت در زمینه فروش و محبوبیت آن شده است.


تعمیر دوربین سونی zv-e10 که از جدید ترین دوربین های عکاسی برند سونی است تنها در ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین عکاسی و لنزهای سونی انجام می‌شود.


ویژگی های دوربین عکاسی سونی ZV-E10 :

  • ویدیوی عالی 4K  با سرعت 24 یا 30 فریم بر ثانیه

  • بهترین فوکوس خودکار در سری خود

  • ال سی دی روشن و رو به چهره

  • ثبت کیفیت واضح صدا توسط میکروفون داخل دوربین

  • پشتیبانی از مانیتورینگ میکروفون و هدفون قابل اتصال

  • به عنوان یک وب کم برای مود سلفی کار می کند


چرا باید دوربین عکاسی سونی Sony ZV-E10 را انتخاب کنیم؟

دوربین سونی zv-e10 تمام ویژگی های دوربین سونی سری A6400 را در بدنه جمع و جور خود برای ثبت ویدیویی ایده‌آل بسته بندی کرده است. دقیقا در بالای منظره یاب آن یک میکروفون با کیفیت ظبط تقریبا خوب صدا قرار دارد و همینطور یک صفحه نمایش چرخشی ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام ظبط از چهره خود به حالت سلفی بتوانید همزمان تصویر را نظارت کنید.

 

 

دوربین عکاسی سونی ZV-E10 برای چه کسانی خوب است؟

 

این دوربین احتمالا برای سازندگان ویدیو که علاقه به ساختن فیلم های مقاله ای برای دانشگاه و وبلاگ هایی برای یوتیوب و اینستاگرام خود دارند ، باید جذاب باشد. این دوربین به همان اندازه دوربین a6400 برای عکس برداری توانایی دارد هرچند نبود منظره یاب در آن باعث تاسف است. میکروفون درون بدنه در مقایسه با دوربین های عکاسی اولیه ارتقاء چشمگیری داشته است.
پیشنهاد دیگر ما برای تثبیت لرزش ویدیو یا عکس از سه پایه یا اضافه کردن گیمبال به کار خود است.

 


 

Sony a1

بهترین برای فیلم برداری در استودیو و حالت های ورزشی.

Sony a1  یک دوربین عالی است که هرکاری را انجام می دهد، دوربینی که به همان اندازه در تصویربرداری ورزشی با سرعت بالا، عکاسی از منظره با سرعت کم و فیلمبرداری حرفه ای مهارت دارد قیمت مناسبی هم دارد.

 

ویژگی ها و قابلیت های دوربین عکاسی سونی آلفا 1 :

  • سنسور فول فریم فشرده 50 مگاپیکسلی

  • عکاسی خام تا 30 فریم بر ثانیه

  • فوکوس خودکار برتر و ردیابی سوژه

  • ضبط داخلی 10 بیتی 8K

  • 4K120  برای حرکت آهسته

  • تثبیت 5 محوره

  • منظره یاب با بزرگنمایی بالا

  • محافظت در برابر گرد و غبار و آب

  • دارای دو اسلات کارت CFexpress/SDXC

 

این دوربین به علت کاربرد بالا نسبت به قیمت نرمال یکی از پیشنهادات ویژه تیم مشاوره سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین است.

چرا دوربین عکاسی سونی آلفا 1 را انتخاب کنیم؟

دوربین عکاسی سونی a1 ممکن است برای برخی یادآور دوربین های پیشین ضعیف برند سونی باشد و به همین دلیل کاربر را از خرید آن منع می‌کند. اما این دوربین بر این بسیاری از دوربین های هم رده ی خود حکومت می‌کند. سنسور 50 مگاپیکسلی Stacked CMOS همراه با خروجی کیفیت بالا و ضبط پرسرعت را به طور هزمان مدیریت می‌کند. کیفیت خام دستگاه تا 30 فریم در ثانیه علاوه بر ردیابی آسان سوژه، جز این هیچ دوربین سونی بهتری برای ردیابی سوژه های در حال حرکت در زمینه ورزشی یا حیات وحش وجود ندارد.
همچنین این دوربین برای ثبت ویدیو از 8K30 10بیتی و کیفیت 4K 120 در حرکت آهسته با خروجی خام 16 بیتی اسفاده می‌کند. کادر خروجی از طریق پرت HDMI برابر با 4:2:2  است.

گاهی ممکن است با مشکل اتصال دوربین با ابزار خارجی از طریق پرت های ورودی و خروجی شوید که این نشان دهنده مشکلی مانند ضرب دیدن یا آب خوردگی است که موجب عدم ارتباط مستقیم کانتکتور ها می‌شود. در این صورت سازمان خدماتی ایده‌آل دوربین به عنوان تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنزهای عکاسی سونی با پذیرش دوربین و بررسی دقیق آن توسط تیم تعمیر به رفع اشکال آن می‌پردازد.


قیمت بدنه دوربین عکاسی Sony a1 بدون لنز حدود 6500 دلار است که برای کاربران حرفه ای و علاقه مند به ثروت بسیار رضایت بخش است. این دوربین را به احتمال زیاد در دست خبرنگاران یا در حاشیه های بازی های میدانی خواهید دید. با سیستم فوکوس خودکار فوق العاده اگر از اتصال اینترنتی نیز استفاده کنید می‌توانید با انتقال سریع عکس به ویرایشگر نیز استفاده کنید. علاقه مندانی که در رشته عکاسی حیات وحش از پرندگان و یا ورزشی در رشته های گروهی کار می‌کنند باید سرعت فوکوس و تعداد پیکسل را بسیار مفید و مهم بدانند. این امر در رابطه با ویدئو نیز صادق است. رزولوشن 8K به شما این امکان را می‌دهد که با کمی ویرایش بتوانید از آن فیلم تصاویر 4K نیز تهیه کنید.

 

تهیه و تنظیم : ایده‌آل دوربین/تعمیرگاه مرکزی دوربین و لنزهای سونی

نظرات