چهارمین دوره مسابقات فوتسال خانواده بزرگ ایده آل دوربین

چهارمین دوره مسابقات فوتسال خانواده بزرگ ایده آل دوربین

مسابقات فوتسال خانواده بزرگ ایده آل دوربین که تحت عنوان «جام رمضان» شناخته می‌شود هر ساله  در ماه مبارک رمضان برگزار شده و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات از طرف سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین /ایده آل دوربین جوایزی اهدا می‌گردد.

 

زمان برگزاری:

 زمان برگزاری چهارمین دوره این مسابقات،در روزهای  سوم ،‌ دهم ، نوزدهم ، بیستم ، بیست و دوم و بیست و سوم خرداد ماه بعد از افطار میباشد که ساعت برگزاری اولین مسابقه ، پس از قرعه کشی، متعاقباً در همین سایت به اطلاع خواهد رسید. مسئولان برگزاری جهت ارائه مدیریت بهتر ، شرایطی را درخصوص ثبت نام گروه های متقاضی در نظر گرفته اند که عدم رعایت هر یک از آنها موجب میگردد از ثبت نام گروه متقاضی خودداری گردد.

 

زمان قرعه کشی:

قرعه کشی چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ،  در روز پنجشنبه به تاریخ 27 اردیبهشت 1397 رأس ساعت 14 در تعمیرگاه مرکزی دوربین واقع در خیابان جمهوری، ساختمان آلومینیوم برگزار خواهد شد.

  • نماینده هر گروه در روز قرعه کشی بایستی در محل قرعه کشی حضور داشته باشد . بدیهی است غیبت هر نماینده در زمان قرعه کشی، به منزله تأیید نتیجه قرعه کشی توسط وی و کل گروه میباشد لذا نماینده ای که غیبت کرده باشد حق هیچگونه اعتراضی را به نتیجه قرعه کشی نخواهد داشت.

قوانین و شروط:

  • کلیه تیمها الزاماً باید «لباس رسمی بازیهای فوتسال» و ترجیحاً شماره دار به تن داشته باشند، در صورتی که تیمی بدون لباس متحد الشکل وارد زمین شود، اجازه بازی نخواهد داشت و این تیم از زمین اخراج شده و تیم مقابل ، برنده اعلام خواهد شد.
  • کلیه بازیکنان بایستی حتما فروشنده دوربین عکاسی با گارانتی ایده آل دوربین باشند و در صورتی که ثابت شود که یک تیم از بازیکنی استفاده کرده است که جزء اصناف دیگر بوده و یا با گارانتی دیگری بجز ایده آل دوربین کار میکند، کل تیم از بازی حذف میگردد و حتی اگر بعد از بازی این تخلف اثبات شود نتیجه بازی 3 - 0 به نفع تیم مقابل اعلام میشود و اگر تیم مقابل نتیجه بهتری کسب کرده بود ، نتیجه بهتر لحاظ میگردد.
  • تمامی تیمها موظفند نیم ساعت قبل از شروع بازیشان در زمین حضور داشته و آمادگی خود را به هماهنگ کننده مسابقات اعلام کنند، لازم به ذکر است ، مطابق تعهدنامه کتبی باشگاه ،‌ زمین بازی بایستی رأس ساعت مقرر تخلیه و تحویل داده شود و به همین دلیل ،‌ اجباراً کلیه بازی‌ها دقیقاً در رأس ساعت و بدون تأخیر انجام ‌خواهد شد و تأخیر  حتی یک دقیقه ، در حضور به موقع ، به منزله باخت 3-0 تلقی خواهد شد.
  • بازی‌ها تحت هیچ شرایطی کنسل و یا به تاریخ دیگری موکول نخواهد شد.
  • کلیه مسابقات طبق ضوابط رسمی بازیهای فوتسال برگزار خواهد شد.

نحوه برگزاری بازی‌ها:

زمان برگزاری این مسابقات در دو زمان 12 دقیقه ‌ای برگزاری می‌شود و 2 دقیقه نیز بین دو نیمه وقت استراحت می‌باشد.

 

نشانی محل برگزاری مسابقات:

محل برگزاری مسابقات همانند دوره قبل در ورزشگاه دوکوهه میباشد.

نشانی استادیوم دو کوهه (شماره 2) :  میدان سپاه ، پادگان ولیعصر ، مجتمع ورزشی دو کوهه 2

نظرات