دوربین کانن

فعال بودن گارانتی

اشتباه در ثبت گارانتی   [1396/05/12 17:38:24] پست#1926

سلام خسته نباشین من هفته پیش چهارشنبه یه دوربین نیکون d7200خریدم با یک لنز 50mm f 1.8g وقتی گارانتی دوربین و لنز دوربین بصورت جداگاته در سایت ثبت کردم به من یه شماره پیگیری داد سایت،زنگ زدم شزکت فکر کنم اقای سیف بودن که جواب منو دادن گفتن به من پنجشنبه بین ساعت 12 تا دو زنگ بزنین تا اصلاحش کنم،از اونجا که من سربازم این امکان ندارم در این ساعت بهشون زنگ بزنم الان برای اصلاح باید من چیکار کنم؟
شماره پیگیری که سایت بهم داد برای دوربین و لنز RR5W6R
شماره کارت گارانتی دوربین 344491الف
شماره سریال 6143652
شماره کارت گارانتی لنز 336286
شماره سریال لنز 3146899
آخرین ویرایش در: 1396/05/12 22:00:20
 

ثبت گارانتی   [1396/05/11 19:35:44] پست#1925

با سلام
لطفا وضعیت گارانتی با کد رهگیری YR5CC8 رو بررسی فرمایید.
با تشکر فراوان
 

   [1396/05/10 10:05:33] پست#1919

سلام لطفاً گارانتی محصولات زیر بررسی شود:

دوربین
کد رهگیری:
ZQ5G6R

لنز 50mm
کد رهگیری :
ZQ5JC8

پاسخ مدیر:    [1396/06/07 10:20:05] پست#1967

جناب آقای خدابنده، هم لنز و هم دوربین شما به درستی در سیستم ایده آل دوربین ثبت شده است.
 

   [1396/04/21 16:43:36] پست#1899

سلام لطفا گارانتی دوربین Canon EOS 700D 
با کد رهگیری 4R4HO6 بررسی شود .
ممنون

پاسخ مدیر:    [1396/06/07 10:17:32] پست#1966

جناب آقای امجدی ، گارانتی شما در سیستم ما به درستی ثبت شده است.
 

وضعیت فعال بودن گارانتی   [1396/03/23 15:20:27] پست#1863

با سلام و عرض ادب
احتراما،وضعیت گارانتی دوربین اینجانب با مشخصات زیر را اعلام فرمایید:
نیکون d5300به شماره سریال6307832
لنز 18-140به شماره سریال:30315033
کد رهگیری: CQ44IP
خرید:نمایندگی اهواز ،زبیدی فروشگاه دنیای دوربین.
ضمنا راهنمایی بفرمایید چرا تاریخ شروع گارانتی مدل و سریال به صورت دستی وارد نمودند و برگ گارانتی فاقد هولوگرام می باشد ؟؟؟

پاسخ مدیر:    [1396/04/11 15:49:16] پست#1888

1- دوست عزیز با این کد رهگیری یک دوربین D5300 به نام آقای حسین قصابی ثبت گردیده است.
2- تاریخ شروع گارانتی از زمان خرید دوربین است .
3- با توجه به اینکه هر شماره گارانتی در شرکت ایده آل دوربین به نام یک فروشگاه به صورت مجزا ثبت شده است لذا نیازی به هولوگرام نیست ، لذا هیچکدام از گارانتی های ایده آل دوربین هولوگرام ندارند.
 

بررسی گارانتی   [1396/03/11 20:51:10] پست#1851

سلام

من 23/1/96 از فروشگاه پروا دوربین cannon 700Dیا kissx7 خریدم برگه گارانتی تازه نگاه کردم تاریخ شروع گارانتی زده 20/6/94 خواستم ببینم این یعنی چی چرا از دوسال قبل تاریخ شروع گارانتی زده؟

شماره سریال : بدنه 4273 لنز 0528
شماره ی سریال بدنه : 051036004273
شماره سریال لنز : 4542020528
شماره برگه گارانتی : 110365 الف


 

پاسخ مدیر:    [1396/03/16 15:46:23] پست#1856

لطفاً گارانتی خود را به همراه فاکتور خرید و خود دوربین به شرکت ایده آل بیاورید تا جهت تعویض گارانتی اقدام گردد.
 

   [1396/01/19 12:57:17] پست#1782

ممنون از جوابتون .من با همکارانتون تماس گرفتم و عرض کردم که در کارت گارانتی مشخصات لنز درج نشده و فقط d7200 نوشته شده که همکارانتون فرمودن احتیاج نیست که در کارت مشخصات درج شود.من الان گیج شدم
واینکه در خصوص فروختن این لنز ایا شخص دیگر هم میتونه از گارانتی این لنز استفاده کنه؟

پاسخ مدیر:    [1396/01/21 10:56:41] پست#1784

دوست عزیز آورنده گارانتی از نظر سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین/ایده آل دوربین صاحب دوربین و گارانتی می باشد (مگر اینکه شماره سریال دوربین در بانک اطلاعاتی این سازمان سرقتی اعلام شده باشد).
 

فعال بودن گارانتی    [1396/01/13 23:11:17] پست#1758

با عرض سلام و خسته نباشید مجدد
مدل دستگاه: canon 700d kit 18-55
شماره پیگیری: 006IUS
لطفا وضعیت فعال بودن گارانتی رو اعلام کنید 
با تشکر

پاسخ مدیر:    [1396/01/15 10:56:24] پست#1768

دوست عزیز گارانتی شما فعال است اما کدرهگیری شما 006IUS نیست بلکه OO6IUS است (حرف اُ انگلیسی)
 

فعال بودن گارانتی    [1396/01/10 09:37:28] پست#1750

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما می خواستم بدونم چند روز بعد دریافت کد رهگیری می تونم استعلام گارانتیم رو بگیرم که ثبت شده یا نه
با تشکر

پاسخ مدیر:    [1396/01/15 10:43:35] پست#1767

به محض ثبت ، شما می‌توانید استعلام آن را بگیرید.
 

   [1395/12/24 20:16:24] پست#1711

سلام بنده یه دوربین nikon d7200 به همراه کیت لنز 18-140 از رشت خریداری کردم که متاسفانه داخل جعبه کارت نبود و بعد از پیگیری های مکرر تونستم این کارت رو دریافت کنم1
الان 2 تا سوال دارم خدمتتون اول اینکه چرا رو کارت گارانتیم مشخصات لنز نیست ؟؟؟؟؟؟؟و و نیز شماره سریال دوربین فقط 4 رقم اخر درج شده!!!!!!!
سول دوم بنده خدمتتون اینه که آیا این دوربین با این مشخصات در سیستم گارانتی شما ثبت شده؟
nikon d7200 به شماره سریال 6731387
lens nikkor 18-140 به شماره سریال 30195512
شماره کارت گارانتی 329132
کد رهگیری ثبت نام : 0o58c8
با تشکر از زحمات شما

پاسخ مدیر:    [1396/01/09 10:43:40] پست#1742

جناب آقای مجتبی جدی، در خصوص سوال اولتان باید بگوییم که مشخصات لنز حتماً باید در گارانتی توسط فروشگاه مرقوم شود اما در کارت گارانتی ثبت 4 رقم انتهایی سریال کفایت می‌کند.
البته این سریال در زمان ثبت دوربین در سایت بایستی به صورت کامل نوشته شود که شما این کار را انجام داده اید.
در خصوص سوال دومتان نیز باید گفت که گارانتی شما با موفقیت ثبت شده است اما برای افزودن مشخصات لنز، با شرکت ایده آل دوربین تماس بگیرید.

شماره تماس 88840065
 

   [1395/11/07 12:16:55] پست#1598

با سلام. من کارت گارانتی دوربین و لنز خودم را  در سایت ایده آل ثبت کردم. میخواستم بپرسم آیا گارانتی فعال شده است:
مدل دوربین: Nikon 5500
سریال:  6740394
شماره گارانتی:  297814 الف
شماره پیگیری:  PM59C8
مدل لنز:  Nikon 18-55 VR
شماره سریال لنز 20552124
 

پاسخ مدیر:    [1396/01/09 10:36:32] پست#1741

جناب آقای میثم محمدی گارانتی شما با موفقیت ثبت شده است.
 

   [1395/11/06 09:18:09] پست#1594

سلام

لطفا وضعیت گارانتی را بفرمایید:


کد رهگیری:   0M56C8   

دوربین: nikon d7200
سریال دوربین: 9408051

لنز:  AF-S DX NIKKOR 18-140mm  f/3.5-5.6G ED VR
سریال روی لنز:   30221509

خیلی متشکرم

 

پاسخ مدیر:    [1395/11/10 09:26:55] پست#1601

 دوست عزیز گارانتی شما با موفقیت ثبت گردیده است.
 

فعال بودن گارانتی دوربین و لنز   [1395/10/25 23:52:38] پست#1564

با سلام. من کارت گارانتی دوربین و لنز خودم را  در سایت ایده آل ثبت کردم. میخواستم بپرسم آیا گارانتی فعال شده است:
مدل دوربین: Nikon 7100
سریال:  6410390
شماره گارانتی:  296053 الف
شماره پیگیری:  2M58C8

مدل لنز:  Nikon 18-140 VR
سریال: 30136932
شماره گارانتی:  الف 296067
شماره پیگیری: 2M4BIP

با تشکر
 

پاسخ مدیر:    [1395/10/26 09:51:14] پست#1570

دوست عزیز هردو گارانتی شما فعال است.
 

شماره کارت گارانتی   [1395/10/11 23:11:52] پست#1533

با سلام
من یک دوربین nikon 7100 خریده ام و فروشنده دوتا کارت گارانتی یکی مربوط به دوربین و دیگری مربوط به لنز آن 18-140 را به من داده است. در ثبت گارانتی باید هردو کارت گارانتی را ثبت کنم؟ یا ثبت کارت گارانتی دوربین کافی است ؟
 

پاسخ مدیر:    [1395/10/13 14:34:07] پست#1537

دوست عزیز هر دو را ثبت کنید و کد رهگیری دریافت نمایید.
 

هنوز ثبت گارانتی یا بررسی گارانتی صورت نگرفته است   [1395/10/07 09:56:28] پست#1510

باسلام و عرض ادب
حدود یک‌هفته است که ثبت گارانتی در سایت کرده‌ام
کد پیگیری: TL5ZC8 هم دریافت کرده‌ام
شماره سریال دوربین هم این است: 318075069332
اما هنوز وقتی در بخش بررسی گارانتی، شماره سریال یا شماره کارت را می‌زنم، می‌گوید که چنین شماره‌ای وجود ندارد!!!
فلاش دوربین‌م دچار مشکل شده و باید هرچه سریع‌تر تعمیرش کنم
باتشکر از پاسخ‌گویی‌تان
 

پاسخ مدیر:    [1395/10/07 16:24:32] پست#1511

دوست عزیز بخش بررسی گارانتی به دلیل مسائل امنیتی غیر فعال است. شما می توانید هفته آینده با ایده آل تماس گرفته و با ارائه کد رهگیری و یا شماره سریال دوربین نسبت به فعال بودن آن اطمینان حاصل نمایید ضمن اینکه در همین بخش نیز پس از بررسی توسط همکاران بخش گارانتی و بیمه نتیجه اعلام خواهد شد.
 
درحال بارگزاری
در حال بارگزاری...