بخشهاي اداري و شرح وظایف تعمیرگاه مرکزی دوربین

مدیریت:

نظارت، برنامه ریزی و هماهنگ سازی بر کل سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به عهده مدیریت این دو مجموعه میباشد.

نظارت کیفی بر تعمیرات دوربین و تعمیرات لنز ،  و همچنین تأمین قطعات مورد نیاز تعمیر برای تمامی دوربینها و لنزها از شرکت های تولید کننده ای مثل CANON ، NIKON ، FUJI FILM و .... نیز به عهده این بخش میباشد.

جهت ارتباط مستقیم با مدیریت میتوان با ایمیل اختصاصی مدیریت به نشانی زیر مکاتبه کرد.

ebi@tamir.ir

 

بخش بازرگانی:

رسیدگی به امور مالی و بازرگانی و مراودات با فروشگاه ها و صدور چک خسارت ، برای دوربینهای بیمه شده ای که مشمول دریافت خسارت شده اند، در این بخش صورت میگیرد.

 

پذیرش تهران:

مسئولیت این بخش دریافت کلیه دوربین ها و لنزهاایی است که جهت تعمیر و تنظیم به صورت حضوری به این مرکز تحویل میشود.

علاوه بر پذیرش تعمیر دوربین CANON ، تعمیر لنز CANON ، تعمیر دوربین NIKON ، تعمیر لنز NIKON ، تعمیر دوربین Fuji Film ، تعمیر لنز SIGMA موارد دیگر نیز همچون بازیابی عکسهای حذف شده ، تعمیر فلاش چتر ، تعمیر فلاش سر خود ، تعمیر شارژر دوربین ، تعمیر سه پایه دوربین و ... نیز در این بخش پذیرفته میشود.

لینک درخواست دریافت و تحویل دوربین تعمیری رایگان در محل (مخصوص تهران)

لینک پیگیری دوربین تعمیری

 

پذیرش شهرستان:

مسئولیت این بخش دریافت کلیه دوربین ها و لنزهایی است که جهت تعمیر و تنظیم به صورت غیر حضوری و طی مراسلات به شرکت ایده آل دوربین ارسال میگردد.

تا کنون پذیرش تعمیر دوربین کانن ، تعمیر لنز کانن ، تعمیر دوربین نیکون ، تعمیر لنز نیکون ، تعمیر دوربین فوجی و تعمیر لنز سیگما بیشترین آمار پذیرش در تهران بوده است اما این مرکز موارد دیگری چون تعمیر پرینتر کانن ، تعمیر دوربین فیلمبرداری کانن ، تعمیر دوربین فیلمبرداری سونی ، تعمیر دوربین عکاسی سونی و ... نیز پذیرش میشود.

میتوان جهت ارسال دوربین خراب و تعمیر دوربین معیوب، در سایت سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین  به لینک زیر درخواست داد

 

«جهت درخواست ارسال رایگان به شهرستان، باید با بخش شهرستان ، هماهنگ شود»

لینک پیگیری دوربین تعمیری

 

بخش کارت VIP :

صدور کارت VIP و تغییرات و کنترل آن مخصوص این بخش میباشد.

این کارت مخصوص تمامی اشخاصی است که دوربین حرفه ای DSLR دارند.

برای آشنایی بیشتر و ثبت نام به لینک ذیل مراجعه شود

معرفی VIP

 

تعمیرگاه:

تعمیرگاه مرکزی دوربین  ، به عنوان یک تعمیرگاه مدرن و باتجربه شناخته میشود. حضور تعمیرکاران به نام و مجرب و وجود دستگاه های مدرن تعمیرات و ADJUSTMENT SOFTWARE جهت تنظیم دوربین و تنظیم لنز،  این مجموعه را به تعمیرگاهی قدرتمند مبدل نموده که میتواند به صورت تخصصی ، تعمیر دوربین CANON ، تعمیر لنز CANON ، تعمیر دوربین نیکون ، تعمیر لنز NIKON ، تعمیر دوربین SIGMA ، تعمیر لنز سیگما و به طور کلی تعمیر دوربین دیجیتال به هر شکل و فرم و هر برندی که باشد و تعمیرات لوازم جانبی دوربین عکاسی و فیلمبرداری را به نحو احسن انجام دهد.

دریافت 3 نشان اصلی ISO از سازمان ملی استاندارد ایران اتفاقی نیست.

 

انبار مرکزی:

مرکز تأمین قطعات کل سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین انبار مرکزی این سازمان است.

وظیفه سفارش قطعات تعمیری دوربین از نمایندگی اصلی کانن ، نمایندگی اصلی نیکون و نمایندگی اصلی فوجی فیلم در کشورهای تولید کننده آن به عهده این بخش است؛ و همچنین ارائه این قطعات مورد نیاز تعمیرات دوربین دیجیتال و آنالوگ ،  به تعمیرگاه جهت خدمات پس از فروش اصلی کانن ، خدمات پس از فروش اصلی نیکون و خدمات پس از فروش اصلی فوجی فیلم نیز به عهده این بخش میباشد.

دریافت تأییدیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان اتفاقی نیست