چگونه می توان اینستاگرام خود را زیبا نمود و دنبال کننده های بیشتری به دست آورد.

چگونه می توان اینستاگرام خود را زیبا نمود و دنبال کننده  های بیشتری به دست آورد.

چگونه می توان اینستاگرام خود را زیبا نمود و دنبال کننده  های بیشتری به دست آورد.

به وجود آوردن یک صفحه اینستاگرام زیبا و با کارکرد تجاری ؛ امری است که به زمان نسبتا زیادی نیاز دارد. اما به دست آوردن دنبال کننده های بیشتر به خصوص برای حساب ها  ، برند ها و صفحات تجاری  ؛ به تقویت آگاهی ؛ افزایش قدرت برند ؛ و افزایش قدرت فروش محصولات می تواند کمک نماید . اگر یک عکاس تازه کار هستید و یا اگر مدت زمانی را برای تجارت در حرفه و هنر عکاسی گذرانده اید ؛ در این مطلب نکاتی را مورد اشاره قرار می دهیم که به شما کمک می کنند تا به درخشش خود در صفحات اجتماعی بیفزایید .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

آگاهی از ویژگی های یک برند

به جز در مواردی که به صورت عمد و آگانه مطالب و موارد تصادفی را در صفحه اجتماعی خود قرار میدهید ؛ هرگز نسبت به ارایه مطالب پرداکنده و غیر مرتبط با حوزه کاری خود اقدام نکنید . ارایه مطالب پراکنده و غیر مرتبط با فعالیت یک برند ؛ موجب کاهش ارزش و اعتبار آن برند شده و تصویری نامطلوب از سایر فعالیت های آنرا ارایه می دهد . برای شروع کار پرسش هایی وجود دارند که پاسخ به آنها ممکن است راه گشا باشد :

تمایل دارید چه نوع حالت یا احساسی را انتقال دهید ؟

تعداد زیادی از تصاویر دلخواه و مورد علاقه خود  را از هر منبع قابل استفاده ( گوگل , مجلات , سایت ها و ... ) گرد آوری نمایید . سپس یک صفحه با مود یا حالت مورد علاقه خود ایجاد نمایید و تصاویر خود را به همراه چند کلمه کلیدی که در توصیف آن تصاویر هستند را در این صفحه قرار دهید . عماصر مختلف از قبیل رنگ ها ؛ شکل ها و بافت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید .همواره به این نکات توجه داشته باشید که آیا رنگ ها یا بافت ها در انتقال حس یا حالت مورد نظر شما موثرند ؟

مخاطب هدف شما کیست ؟

تشخیص و شناسایی مخاطب هدف یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام دهید زیرا  صفحه اینستاگرام شما برای این مخاطبان باید جذاب باشد . اگر شما یک برند هستید باید عادت ها و احوالات مشتریان خود را شناسایی نمایید. به عنوان مثال اگر مشتریان شما پدر و مادر هایی هستند که به سمت امور مد و فشن برای کودکان گرایش دارند ؛ بهتر آن است که در صفحه اینستاگرام خود سبک و استایل مورد علاقه آنها را قرار دهید

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

یک جایگاه خاص ایجاد نمایید

به وجود آوردن یک جایگاه خاص برای هر صفحه اجتماعی ؛ تنها با ارایه محتوای خاص و منحصر به فرد امکان پذیر است . به طور خاص مشخص نمایید که ایا صفحه شما یک صفحه برای ارایه جملات کوتاه است ؛ آیا قصد ارایه عکس هایی از طبیعت دارید ؛ آیا عکاسی خیابانی انجام می دهید ؟

برای ارایه محتوا و مطالب ؛ یک برنامه با نظم و ترتیب خاص را مشخص نمایید . تداوم در ارایه مطالب و محتوا ؛ اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر در تقویت صفحه اجتماعی خود جدی هستید ؛ یک ماه قبل از شروع کار ؛ برنامه ریزی اصولی و مدون خود را صورت مکتوب تنظیم نمایید. در این برمامه ریزی ؛ ساعت ؛ روز یا هفته مورد نظر برای ارایه مطالب را به طور دقیق مشخص نمایید . همچنین سایر صفحات مشابه را به دقت بررسی نمایید و از شیوه کارو عملکرد آنها آگاهی داشته باشید .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

رنگ مخصوص برند شما

رنگ اصلی و رنگ ثانویه مخصوص و مورد علاقه خود را مشخص نمایید . رنگ اصلی ؛ همان رنگی است که به مقدار بیشتر و به طور دایم در بیشتر عکس های شما دیده خواهد شد . از رنگ های ثانویه به عنوان مکمل برای رنگ اصلی استفاده می شود. تنالیته و غلظت رنگ مورد نیاز برای صفحه اجتماعی خود را مشخص نمایید .

به وجود آوردن یک تنالیته رنگی جذاب ؛ در جلب نظر افرادی که برای اولین بار از صفحه شما بازدید می کنند ؛ بسیار مفید و موثر خواهد بود .

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

ابزار  های مختلف ؛ محتوای منحصر به فرد

اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا تعداد کمی از فرمتهای تصویری را مورد استفاده قرار دهید . عکس ؛ فایل ویدیو ؛ GIF ؛ فیلم تایم لپس ؛ پخش زنده ؛ استوری و ... سعی کنید تا از تمامی ابزار های موجود در آن استفاده کنید و یا اینکه تعدادی از این ابزار ها را اولویت بندی نموده و همیشه آنها را به کار بگیرید.

تعمیر دوربین کانن - تعمیر دوربین نیکون - تعمیر دوربین سونی

چالش های شبکه های اجتماعی :

کسب تجربه با استفاده از لایه های متفاوت ؛ رنگ ها و فرمت ها , آگاهی از سلایق و موارد مورد نیاز مخاطبان را برای شما امکان پذیر می نماید . با استفاده از هشتگ ها # این قدرت را به دست می آورید تا مطالب خود را در معرض دید طیف بیشتری از مخاطبان قرار دهید. هشتگ گذاری یک ابزار خاص برای ایجاد چالش های مختلف است و با استفاده از چالش ها می توانید مخاطبان خود را به ارایه عکس العمل های مورد نظر خود وادار کنید . همچنین استفاده از چالش های هشتگ گذاری شده برای یک مدت زمان نسبتا طولانی ( مثلا یک ماه یا یک فصل ) مخاطبان خود را برای مدت زمان بیشتری وادار به ارایه واکنش خواهید نمود.

مجموعه عوامل مورد اشاره راه ها و روش هایی هستند که به شما کمک می کنند تا یک صفحه منحصر به فرد به وجود آورد و مخاطبان زیادی را به سمت صفحه خود روانه کنید .

معرفی بهترین دوربین ها برای قراردادن عکس در اینستاگرام

نمایندگی تعمیرات نیکون و دیگر واحدهای تعمیرات دوربین نیکون در ایران

نمایندگی تعمیرات کانن در تعمیرگاه مرکزی دوربین

نظرات