برگزاری کلاسهای فوق العاده جدید برای آموزش رایگان عکاسی با چند دوربین DSLR

برگزاری کلاسهای فوق العاده جدید برای آموزش رایگان عکاسی با چند دوربین DSLR

همانطور که در خبرهای پیشین نیز آمده بود، سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین پس از موفقیت در برگزاری کلاسهای آموزش عکاسی رایگان ، با درخواست مکرر برگزاری کلاسها به صورت فوق العاده و خارج از نوبت برای دوربینهای پر طرفدار ، مواجه گردید.

لذا پیرو تصمیمی که در خصوص تحقق این درخواستها صورت گرفته است، مقرر شد کلاسهای خارج از نوبت برای دوربینهایی که متقاضی بسیار دارند برگزار شود.

در اولین دوره این کلاسها که هفته پیش برگزار شد ، برای دوربینهای 70D و  80D (علاوه بر کلاسهای رایج) یک کلاس فوق العاده نیز گذاشته شد و در هفته جاری نیز کلاسهای فوق العاده ای برای برخی از دوربین های کانن و نیکون برگزار خواهد شد.

لذا از کلیه متقاضیان آموزش عکاسی برای دوربینهای     750D ، 700D ، 1300D ، 1200D  و  760D کانن در سطح مبتدی  و همچنین دوربینهای D7100 و D7200 نیکون در سطح مبتدی که  تا کنون در این کلاسها شرکت نکرده اند،  درخواست میگردد جهت شرکت در کلاسی که به همین منظور برگزار میگردد با شماره 66701038 - 021 (مسئول برگزاری کلاسهای آموزشی) تماس بگیرند و یا نهایتاً تا روز جمعه (95/8/7) برای حضور در این کلاسها ، نام خود را در بخش ثبت نام آموزشگاه عکاسی سایت ایده آل دوربین ثبت نمایند.

بدیهی است به افرادی که بدون هماهنگی و یا ثبت نام در سایت ایده آل دوربین، قصد شرکت در این کلاسها را داشته باشند،  هیچگونه خدماتی داده نمیشود.

ساعات برگزاری کلاسها ، در زمان ثبت نام تلفنی به متقاضی اعلام خواهد شد.

نظرات