معرفی بهترین دوربین های کانن در سال 2019

معرفی بهترین دوربین های کانن در سال 2019

کمپانی کانن ؛ بعنوان یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده دوربین در جهان , همواره انواع مختلفی از دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه و مبتدی را برای استفاده به وسیله افراد مختلف تولید می کند .

در این مطلب به بررسی انواع مختلف دوربین های کانن موجود در بازار می پردازیم که در طول سال 2019 گزینه هایی بسیار مطلوب برای استفاده به وسیله کاربران در سطوح مختلف می باشند .

کمپانی کانن به سبب تولید دوربین های DSLR برای سطوح مختلف حرفه ای ؛ به شهرت فراوانی دست یافته است .انواع مختلفی از دوربین های سطح مبتدی تا سطوح کاملا حرفه ای ساخت کانن برای استفاده در ژانر های عکاسی ورزشی ؛ عکاسی مد و تبلیغات ؛ عکاسی خبری و ... متناسب هستند .

اما در سال 2018 این کمپانی اولین مجموعه از دوربین های میرورلس فول فریم خود را نیز ارایه نمود که آنها نیز در میان بهترین دوربین های قابل انتخاب برای استفاده در سال 2019 قرار دارند .

تمامی دوربین های DSLR و میرورلس ساخت کانن از قابلیت تعویض لنز برخوردار هستند و این یک ویژگی کاملا مفید و کاربردی به شمار می آید . قابلیت تعویض لنز امکان تغییر سبک عکاسی

را در اختیار کاربران و عکاسان حرفه ای قرار می دهد و تنها با انتخاب یک لنز مناسب ؛ از یک ژانر به ژانر دیگر تغییر جهت می توان داد .

 

در رابطه با دوربین های ساخت کانن سه نکته بسیار مهم وجود دارند که خریداران دوربین باید به آنها توجه داشته باشند .

1- وجود یک سنسور بزرگ در درون یک بدنه کوچک و کم حجم که موجب دستیابی به تصاویری با کیفیت بالا می شود .

2 – قابلیت تعویض لنز که امکان عکاسی از انواع سوژه های مختلف را فراهم می آورد .

3 – وجود کلید ها و کنترل های زیاد در دوربین که امکان انجام تکنیک های مختلف عکاسی را فراهم می آورند .

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon EOS 80D

دوربین کانن Canon EOS 80D را یکی از بهترین دوربین های نیمه حرفه ای در جهان می توان به شمار آورد . در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 24 مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس Dual Pixel CMOS AF استفاده شده است و صفحه نمایشگر لمسی و کاملا چرخان این دوربین یک ویژگی کاملا پیشرفته است که امکان عکاسی و تصویر برداری از زوایای دید متفاوت را فراهم می آورد .

سرعت عکاسی متوالی این دوربین در 7 فریم بر ثانیه ؛ آنرا به یک گزینه مطلوب برای عکاسی از صحنه های ورزشی مبدل می سازد . این دوربین در زمان فیلمبرداری نیز از قدرت بسیار زیادی در ثبت تصاویر با کیفیت فول اچ دی برخوردار است اما اگر به فیلمبرداری با کیفیت 4k علاقمند هستید ؛ دوربین کانن EOS 80D قادر به انجام این کار نیست .

بررسی جامع دوربین Canon EOS 80D

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon Rebel SL2 / EOS 200D

دوربین کانن EOS Rebel SL2/200D را کوچکترین دوربین DSLR ساخت کمپانی کانن باید دانست . کمپانی کانن انواع مختلفی از دوربین های DSLR  ارزان قیمت مثل دوربین های 2000D یا 4000D را نیز تولید می کند ؛ اما این دو دوربین از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند .

اگر در پی به دست آوردن یک دوربین سطح مبتدی با ویژگی ها و کیفیت مطلوب هستید ؛ما به شما دوربین EOS Rebel SL2/200D را پیشنهاد می دهیم .در درون بدنه این دوربین نیز از یک سنسور  24.2-megapixel Dual Pixel CMOS AF  به همراه صفحه نمایشگر لمسی و چرخان با رزولوشن بالا استفاده شده است.

این دوربین از قابلیت کاربری بسیار آسانی برخوردار است و سیستم اتوفوکوس 9 نقطه ای با سرعت عکاسی متوالی 5 فریم بر ثانیه ؛ از قدرت کافی برای رفع نیاز های عکاسان مبتدی برخوردار است .

دوربین جدید کانن با نام EOS Rebel SL3 معرفی شد

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon EOS M50

دوربین میرولس EOS M50 از کمپانی کانن ؛ یکی از جذاب ترین دوربین های بدون آینه در بازار فروش محصولات عکاسی است .

رابط کاربری بسیار آسان به همراه ویزور الکترونیکی با کیفیت و البته قیمت معقول و نسبتا ارزان موجب شده است تا در بسیاری از کشور های جهان این دوربین با استقبال زیادی مواجه شود . لنز کیت EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM با مکانیسم باز شونده ؛ موجب شده است تا این دوربین در زمان عدم استفاده ؛ از بدنه ای کاملا کوچک برخوردار باشد . دوربین EOS M50 یک گزینه بسیار مطلوب برای عکاسی در سفر است و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4k اگر چه بدون همراهی سیستم اتوفوکوس پیشرفته کانن به وجود می آید ؛ اما هنوز هم یکی از امکانات و ویژگی های برتر در این دوربین به شمار می رود .

معرفی دوربین Canon EOS M50 :

بررسی سیستم اتوفوکوس در دوربین Canon EOS M50

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon EOS 6D Mark II

دوربین کانن EOS 6D II ؛ ارزانترین دوربین DSLR فول فریم ساخت این کمپانی است . این دوربین با برخورداری از یک سنسور فول فریم ؛ عکس هایی با کیفیت بسیار بالا را به وجود می آورد . علاوه بر سنسور 26 مگاپیکسلی ؛ سیستم اتوفوکوس 45 نقطه ای و سرعت عکاسی متوالی 6.5fps  و صفحه ال سی دی لمسی و چرخان ؛ امکانات بسیار پیشرفته ای را در اختیار عکاسانی قرار می دهند که به تازگی به دنیای عکاسی حرفه ای قدم گذارده اند .

در صورتی که شما پیش از این با دوربین هایی همانند EOS 80D کار کرده اید و اکنون تمایل دارید تا به یک سطح بالاتر گام بردارید ؛ برای شما استفاده از دوربین EOS 6D II را پیشنهاد می نماییم .

نقد و بررسی دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon EOS RP

دوربین کانن EOS RP دومین میرورلس فول فریم ساخت کمپانی کانن است که به تازگی در بازار های جهانی ارایه شده است . در مقایسه با دوربین پیشرفته تر ، EOS R. این دوربین دارای بدنه ای کم حجم تر و سبک تر و البته قیمتی ارزانتر می باشد .بدنه کوچک این دوربین در زمان استفاده از لنز  های بزرگ و سنگین کمی دچار عدم تعادل در زمان عکاسی می شود اما در هر صورت با وجود ضریب کراپ نسبتا بالا ؛ اما این دوربین قادر به فیلمبرداری با کیفیت 4K نیز می باشد .

در حالت فیلمبرداری 4K سیستم اتوفوکوس پیشرفته Dual Pixel CMOS AF قابل استفاده نیست اما در حالت فیلمبرداری فول اچ دی ؛ به طور کامل از این سیستم می توان استفاده نمود . صفحه نمایشگر لمسی و چرخان یک ویژگی کاملا پیشرفته برای آن محسوب می شود با استفاده از یک تبدیل کننده مخصوص انواع مختلف لنز های EF ساخت کانن را به همراه این دوربین می توان به کار برد .

نقد و بررسی دوربین Canon EOS RP

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon EOS R

دوربین میرورلس فول فریم EOS R اولین محصول پیشرفته کانن در این رده است . رزولوشن تصویر بالا ؛ ترکیب بدنه حرفه ای ؛ و قیمت بالا ؛ از جمله ویژگی هایی هستند که در زمان خرید این دوربین باید مورد توجه قرار داده شوند . به طور کل شباهت های زیادی میان EOS R و دوربین Canon EOS 5D IV وجود دارند اما در هر صورت تفاوت های نسبتا محسوسی نیز میان این دو محصول پیشرفته کانن وجود دارند .

سیستم اتوفوکوس با 5655 نقطه قابل انتخاب و لنز  های حرفه ای پیشرفته با طراحی جدید ؛ از جمله امکاناتی هستند که نباید نادیده گرفته شوند .

معرفی دوربین فول فریم میرورلس کانن  Canon EOS R

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon EOS 5D Mark IV

دوربین های DSLR حرفه ای هنوز هم جایگاه ویژه ای برای خود دارند . نمایشگر های با کیفیت بالا ؛ قابلیت حمل و نقل آسان ؛ ظرافت و خوش دستی به همراه قدرت استفاده از لنز  های بزرگ و طول عمر نسبتا زیاد برای باتری ؛ از جمله ویژگی های بسیار مهم برای دوربین Canon EOS 5D Mark IV  هستند .

بسیاری از کارشناسان و عکاسان حرفه ای بر این باورند که دوربین EOS 5D IV  بهترین محصول DSLR است که تاکنون تولید شده است .

سیستم اتوفوکوس 61 نقطه ای بسیار قدرتمند  با فناوری Dual Pixel CMOS AF قابلیت اتوفوکوس سریع حتی در وضعیت نمای زنده را نیز فراهم می آورد .کیفیت تصویر 30.4 مگاپیکسل ؛ کیفیت چندان بالایی به شمار نمی آید اما با این رزولوشن امکان عکاسی در شرایط کم نور با کمترین مقدار نویز ؛ به خوبی فراهم آورده می شود .

معرفی ویژگی ها و مشخصا دوربین Canon EOS 5D MARK IV

بررسی جامع دوربین Canon 5D Mark IV

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon PowerShot G1 X Mark III

اگر در پی دستیابی به یک دوربین با کیفیت برای عکاسی غیر حرفه ای در محیط  های خانوادگی هستید ؛ دوربین PowerShot G1 X III را به شما پیشنهاد می دهیم .عکاسان حرفه ای از دیدن این دوربین بسیار متعجب خواهند شد ؛ زیرا بر روی بدنه این دوربین بسیاری از کلید ها و کنترل ها شبیه به دوربین های DSLR حرفه ای هستند .

در درون بدنه این دوربین از یک سنسور 24.2-megapixel APS-C Dual Pixel CMOS AF استفاده شده است که در مقایسه با سایر دوربین های غیر حرفه ای ؛ از اندازه بزرگتری برخوردار است .طراحان کمپانی کانن به گونه ای عمل کرده اند تا یک لنز 24-72mm f/2.8-5.6 با فناوری خاص ؛ کیفیت تصویر قابل قبولی را با این دوربین ارایه دهد .اما تمامی این امکانات پیشرفته بر روی یک دوربین سطح غیر حرفه ای موجب افزایش قیمت آن در مقایسه با سایر دوربین های خانگی شده است و از این روی برای به دست آوردن کیفیت بیشتر ؛ هزینه بیشتری را نیز باید پرداخت نمود .

نگاهی دقیقتر به دوربین Canon PowerShot G1 X Mark III

نخستین عکس های ثبت شده با Canon G1X Mark III

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon PowerShot SX70 HS

دوربین های سطح مبتدی ؛ هنوز هم علاقمندان بسیار زیادی دارند . بدنه ای شبیه به دوربین های DSLR ؛ قدرت زوم بالا و وزن سبک ؛ از جمله برترین ویژگی های این دوربین به شمار می آیند .صفحه ال سی دی 3 اینچی چرخان با کیفیت 922 هزار نقطه ؛ ویزور الکترونیک و سرعت عکاسی متوالی 10/5.7fps از جمله امکانات قابل توجه در این دوربین هستند .اگر چه این دوربین قادر به ارایه فیلمبرداری با کیفیت 4K  است اما با توجه به سنسور 1/2.3 اینچی این دوربین ؛ضریب کراپ نسبتا بالایی در این کیفیت را باید انتظار داشته باشیم .

دوربین کانن Canon PowerShot SX70

نمایندگی کانن - نمایندگی تعمیرات کانن - تعمیر دوربین کانن - تعمیرات لنز کانن

Canon Ixus 185 HS

اگر به یک دوربین با کیفیت با رابط کاربری بسیار آسان نیاز دارید ، Canon PowerShot IXUS 185 HS را به شما پیشنهاد می دهیم .سنسور 1/2.3 اینچی این دوربین قادر به ارایه تصاویری با کیفیت 20 مگاپیکسل است و لنز زوم 28-224mm بزرگنمایی 8x را فراهم می آورد .همچنین حداکثر دامنه ایزو ISO 1600 ؛ امکان عکاسی در شرایط کم نور محیط های خانوادگی را به آسانی امکان پذیر می نماید .

نظرات