نمایندگی تعمیرات کانن – معرفی سنسور جدید Canon با کیفیت 120 مگاپیکسل

نمایندگی تعمیرات کانن – معرفی سنسور جدید Canon با کیفیت 120 مگاپیکسل

در نمایندگی تعمیرات کانن خبر هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی کانن قصد دارد تا با ارایه یک سنسور جدید تحولی عظیم در تولید دوربین های DSLR به وجود بیاورد . امروز خبر های بیشتری در این زمینه به دست ما رسیده است .

بنا بر اطلاعات به دست آمده در نمایندگی تعمیرات کانن ، اکنون می دانیم که این سنسور جدید ، یک سنسور CMOS با رزولوشن 120 مگا پیکسل می باشد . این یک سنسور 19μm Full HD CMOS از نوع APS-H است که علاوه بر قابلیت استفاده در دوربین های عکاسی ، در زمینه تحقیقات علمی و آزمایش های پزشکی نیز قابل استفاده خواهد بود .

سنسور 120MXS با رزولوشن فوق العاده بالا دارای 13280 x 9184 پیکسل موثر بوده و اندازه ابعاد آن برابر با APS-H (29.22mm x 20.20mm) می باشد . رزولوشن فوق العاده بالای آن با استفاده از فناوری پردازش سیگنال موازی به دست می آید که در آن با استفاده از یک سرعت بسیار بالا سیگنال های به دست آمده از چندین پیکسل ، در یک زمان واحد خوانده می شوند . سرعت خوانش این سیگنال ها برای دوربین سرعتی برابر با 9.4 فریم بر ثانیه به وجود آورده و در حالت RGB دارای دو برابر حساسیت بالاتر نسبت به وضعیت monochrome  می باشد .

ویدیو ذیل به شما نشان می دهد که با کیفیت 120 مگاپیکسل چه کار هایی می توان انجام داد .

 

نظرات