معرفی لنز 28-75mm F/2.8 Di III RXD کمپانی تامرون برای دوربین های سونی FE

معرفی لنز 28-75mm F/2.8 Di III RXD کمپانی تامرون برای دوربین های سونی FE

تعمیرات سونی - مدتی قبل کمپانی تامرون تولید یک لنز 28-75mm F2.8 Di III RXD برای دوربین های فول فریم سونی را وعده داده بود و در نمایشگاه CP+ نمونه اولیه این لنز را مشاهده نمودیم .

امروز ؛ کمپانی تامرون این لنز را در خط تولید خود قرار داده و و مشخصات کامل آن را نیز به همراه قیمت و تاریخ عرضه در بازار مصرف ، ارایه نموده است .

اساسا این لنز برای دوربین های فول فریم سونی طراحی شده است و مهندسان طراحی در کمپانی تامرون سه هدف اصلی را در تولید این لنز تعقیب نموده اند : کیفیت اپتیکال ؛ قابلیت حمل و نقل ؛ اتوفوکوس بی صدا

تعمیرات سونی - تعمیر دوربین سونی - نمایندگی تعمیرات سونی - تعمیرات سونی در تهران

وزن کلی این لنز 550 گرم ؛ و حداکثر طول آن 6/11 سانتیمتر است . جنس بدنه خارجی ازپالی کربنات است که امکان مقاومت در برابر رطوبت را نیز فراهم می آورد .

ساختار اپتیکال این لنز متشکل از 15 المان در 12 گروه است و ترتیب قرارگیری این المان ها به گونه ای تعیین شده است که اعوجاجات مختلف کاهش یافته و در عین حال طول و وزن کلی لنز نیز کمتر باشد .

و در نهایت می توان به موتور اتوفوکوس بسیار بی صدای این لنز اشاره نمود که یک موتور چند مرحله ای سریع و بسیار دقیق است و بنا بر ادعای تامرون ؛ تمام صداهای خارجی لنز در زمان تصویر برداری را از بین می برد .

لنز Tamron 28-75mm F2.8 Di III RXD (Model A036) از 24 ماه می 2018 با قیمت 800 دلار در بازار های جهانی عرضه می شود .

 

نظرات